سیستم عامل HarmonyOS 4.0 پاییز از راه می رسد

سیستم عامل HarmonyOS 4.0 پاییز از راه می رسد

هوآوی اخیراً راه‌اندازی جدیدترین راه‌حل هوشمند خودروی خود را اعلام کرده است که شامل Huawei ADS 2.0 با اولین شبکه GOD همجوشی لیزری صنعت و ناوبری هوشمند رانندگی NCA می شود که 90 درصد از صحنه‌های شهری را پوشش داده و سایر ویژگی‌ها را هم دربرمی گیرد. علاوه بر این، شرکت همچنین تایید کرد که HarmonyOS 4.0 در پاییز 2023 از راه خواهد رسید.

انتظار می رود HarmonyOS 4.0 به ویژگی چند نفره، چند دستگاهی، چند صفحه ای و چند صدایی در سیستم خودرو دست یابد. همچنین از موقعیت یابی منبع صدا شش منطقه ای صوتی پشتیبانی کرده و امکان کنترل همزمان چندین صفحه نمایش، چند نفر و چندین منبع صوتی را فراهم می کند. علاوه بر این، نسخه جدید این سیستم عامل ردیابی موقعیت چشم کابین و تشخیص وضعیت چشم را به همراه پشتیبانی از پخش چند صفحه، چند کاناله و دو جهته در صفحه نمایش ها و دستگاه ها اجرا می کند.

یکی از پیشرفت های قابل توجه در HarmonyOS 4.0 صدای ارتقا یافته کابین هوشمند است. این شرکت از نتایج آموزش مدل های مقیاس بزرگ خود برای تقویت صدای پروضوح استفاده کرده است و آن را هوشمندتر و شهودی تر می کند. علاوه بر این، سیستم عامل جدید همچنین دارای کمک پارکینگ مشتریان بهبود یافته بوده و اولین سیستمی خواهد بود که از پارکینگ سطحی و زیرزمینی پشتیبانی می کند.

HarmonyOS 4.0 جدیدترین نسخه اضافه شده به مجموعه راه حل های هوشمند خودروی هواوی است که شامل سیستم رانندگی پیشرفته (ADS)، سیستم هوشمند کابین خلبان (ICS) و فناوری 5G-V2X (خودرو به همه چیز) می شود. این راه‌حل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با بهره‌گیری از قدرت اتصال هوش مصنوعی و 5G، تجربه رانندگی همه‌جانبه‌تری و یکپارچه‌تری را برای رانندگان و مسافران فراهم کنند.

به طور کلی، انتظار می‌رود که HarmonyOS 4.0 ارتقاء بزرگی برای سیستم عامل موجود هواوی باشد و پلتفرم جامع‌تر و هوشمندانه‌تری را برای برنامه‌های خودرو فراهم کند. همانطور که این شرکت به گسترش حضور خود در بازار خودرو ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد نوآوری ها و پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

در حالی که ویژگی های اعلام شده مربوط به صنعت خودرو است، هواوی چیزی در مورد گوشی های هوشمند، تبلت ها یا ساعت های هوشمند فاش نکرده است. به هر حال با توجه به اینکه HarmonyOS 3 در ماه جولای برای گوشی های هوشمند عرضه شد، ممکن است که HarmonyOS 4.0 برای دستگاه های هوشمند تقریباً در همان زمان ارائه شود.

بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad SE 10.4 بزودی از راه می رسد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم عامل HarmonyOS 4.0 پاییز از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *