نحوه غیر فعالسازی بروزرسانی خودکار برنامه های شخصی اندروید بدون روت

اندروید

اصولا تمامی توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید به کاربران توصیه می کنند که نرم افزارهای گوشی هوشمند خود را دائما بروز نگاه دارند تا تجربه ی استفاده ی بدون دغدغه و رضایت بخشی را داشته باشند ولی برخی از مواقع واقعا نیازی به بروزرسانی برخی از اپلیکیشن ها نیست و همان نسخه ی قدیمی نیز پاسخگوی نیازها می باشد. از طرفی دیگر ممکن است پس از بروزرسانی یک اپلیکیشن تغییرات بوجود آمده نتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد و یا شاید پس از دریافت بروزرسانی جدید دیگر با دستگاه شما سازگار نباشد و تنظیمات گوشی هوشمندتان را بهم بریزد. حتما از مقاله چگونه آپدیت اتوماتیک اندروید را غیر فعال نماییم هم دیدن کنید.

اکنون سوال اینجاست که چگونه می توان در گوشی های اندرویدی تنها بروزرسانی یک برنامه خاص را غیر فعال کرد؟ برخی از کاربران برای این منظور بروزرسانی خودکار تمامی برنامه ها را غیرفعال می کنند که انجام این کار نه تنها شرایط را بدتر می کند بلکه هم برنامه های معمولی آسیب می بینند و هم برنامه هایی که نباید آپدیت شوند نیز در این میان از کار می افتند. اکنون قصد داریم یک روش ساده برای غیر فعالسازی بروزرسانی برنامه های خاص را برایتان شرح دهیم که در ادامه با زوم تک همراه باشید.

قدم اول

پلی استور اندروید را بازکرده و سرویس Spotify را انتخاب کنید، زیرا با غیرفعال کردن آن مشکلی پیش نمی آید.

قدم دوم

هم اکنون غیرفعالسازی بروزرسانی برنامه ها بسیار آسان می باشد و اصولا در گوشی های اندروید اصلی ترین گزینه ها در زیر منوی سه نقطه، در گوشه بالا سمت راست قرار دارد.

شما در این بخش قادر خواهید بود تا حالت پیش فرض بروزرسانی خودکار برنامه ها را به راحتی غیرفعال کنید و برای این کار باید بر روی سه نقطه ضربه بزنید و تیک گزینه ی Enable auto update را بردارید.

پس از انجام این مراحل هیچگاه دیگر بدون تایید شما دوباره برنامه هایتان بروزرسانی نمی شوند و فقط زمانی که به صورت دستی این کار را انجام دهید، آپدیت نرم افزار مورد نظر صورت خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه غیر فعالسازی بروزرسانی خودکار برنامه های شخصی اندروید بدون روت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *