نحوه غیرفعالسازی حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام

اینستاگرام در این مدت کوتاه توانسته به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان افراد در سراسر دنیا تبدیل شود. قطعا شما نیز یکی از کاربران این شبکه اجتماعی هستید و هر روز بخشی از زمان خود را صرف بررسی پست های موجود در این اپلیکیشن می کنید. در این میان ممکن است به دلایل مختلفی تصمیم داشته باشید که حساب کاربری خود را در این شبکه ی اجتماعی غیرفعال کنید و یا اینکه ممکن است بخواهید مدتی از دنیای مجازی فاصله بگیرید.

باید به شما بگوییم که اینستاگرام را به دو صورت می توان غیر فعال کرد؛ یکی از این روش ها، حذف کلی اکانت می باشد که در این روش تمامی فیلم ها و تصاویری که از ابتدا به اشتراک گذاشته بودید به طورکلی از سرورهای اینستاگرام حذف می شوند.

حساب کاربری اینستاگرام

روش دیگر حذف اکانت به صورت موقتی می باشد که تمامی تصاویر و ویدئوهایی که در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته بودید در سرورهای این شبکه اجتماعی باقی خواهد ماند و در صورت برگشت دوباره ی شما به اینستاگرام می توانید دوباره تمامی عکس ها و فیلم های قدیمی خود را داشته باشید. به یک نکته نیز باید اشاره کنیم که غیرفعالسازی حساب کاربری اینستاگرام از طریق اپلیکیشن امکان پذیر نیست و تنها باید از طریق وبسایت آن اقدام نمایید.

غیرفعالسازی دائم

  • در ابتدا به این لینک مراجعه نموده و ایمیل و پسور اکانت خود را وارد نمایید.

حساب کاربری اینستاگرام

  • در این صفحه یک سوالی از شما پرسیده می شود که مضمون آن به این صورت است: ?Why are you deleting your account . از شما می خواهید دلیل حذف اکانت اینستاگرامتان را بپرسد و شما می توانید یکی از دلایل پیشنهادی را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب یکی از دلایل، اینستاگرام سعی دارد تا نظر شما را نسبت به این کار تغییر دهد ولی اگر شما نسبت به حذف اکانت خود اطمینان دارید باید در بخش مربوطه پسور خود را وارد کنید و بر روی گزینه ی Permanently delete my account کلیک کنید.

اکنون باید این هشدار به شما بدهیم که با انجام تمامی مراحل بالا همه ی ویدئوها و تصاویر آپلود شده ی شما به طورکلی حذف خواهند شد و در سرورهای اینتستاگرام دیگر مشاهده نخواهید کرد. اما اگر شما قصد دارید دوباره در آینده به این شبکه ی اجتماعی بازگردیدف روشی را که در ادامه شرح می دهیم، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  معاونت دادستانی کل کشور با فعالیت اینستاگرام مخالفت نمود

غیرفعالسازی موقت

منظور از غیرفعالسازی اینستاگرام به صورت موقت، این است که شما هر وقتی که خواستید دوباره به این شبکه‌ ی اجتماعی بازگردید می توانید دوباره تمامی عکس‌ ها و ویدئوهای مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام خود باید مراحل زیر را طی کنید؛

حساب کاربری اینستاگرام

  • در ابتدا به این لینک مراجعه نمایید. در این صفحه اینستاگرام به شما یادآوری می نماید که تنها یک بار در هفته می توانید اکانت خود را غیر فعال نمایید.
  • یک سوالی با مضمون Why are you disabling your account برای شما به نمایش در می آید که دلیل غیرفعالسازی اکانت را از شما پرسش می نماید.
  • در نهایت به راحتی پسورد اکانت خود را وارد نموده و بر روی گزینه ی Temporarily Disable Account کلیک نمایید.

اکنون اکانت شما به صورت موقت حذف شده است …

 

در این میان اینستاگرام تمامی اطلاعات شما را در اختیار دارد و می توانید به راحتی در یک زمانی که دوست داشتید به این شبکه ی اجتماعی بازگردید و از آن به عنوان یک شبکه ی اجتماعی مورد اعتماد استفاده نمایید. آیا تا به حال به ذهن شما نیز رسیده بود که بخواهید از حساب های کاربری خود در اینستاگرام کمی دور باشید و دنیای مجازی را برای همیشه و یا یک مدت کوتاه کنار بگذارید؟! دیدگاه های خود را با زوم تک در میان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه غیرفعالسازی حساب کاربری اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *