چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

امروزه اغلب کسب و کارها فروش خود را اینترنتی کرده اند. یکی از شبکه هایی که باعث شده کاربران زیادی حساب بیزینسی خود را در آن بسازند اینستاگرام می باشد. این شبکه پر طرفدار که روز به روز به دنبال کنندگان آن اضافه می شود خیلی راحت سبب رونق کسب و کارها شده است.  با فروش از طریق اینستاگرام در هر کجا که باشید بدون نیاز به حضور در کل ساعات شبانه روز می توانید فروش بدون محدودیت تایم کاری داشته باشید. می توانید همیشه جدیدترین محصولات خود را از طریق پیج خود با مشتری ها که همان فالوورهایتان می باشند به اشتراک بگذارید.

 فروش در اینستاگرام

بعد از اینکه حساب اینستاگرام خود را به فروشگاه فیس بوک خود متصل کردید، می توانید این کار را از طریق آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک ببینید. محصولات شما می توانند به صورت جداگانه در پست های اینستاگرام برچسب گذاری شوند. در این مقاله چگونگی نحوه فروش محصولات در اینستاگرام با فعال کردن برچسب های  خرید در پست های اینستاگرام را توضیح داده ایم.

یک حساب اینستاگرام نمی تواند به لیست Facebook Marketplace متصل شود. ویژگی پست های دارای برچسب خرید فقط با فروشگاه های میزبانی شده توسط یک پیج تجاری فیس بوک کار می کند.

نحوه فروش محصولات در اینستاگرام

بعد از اینکه حساب کسب و کار اینستاگرام خود را راه اندازی کردید و یک فروشگاه فعال فیس بوک در صفحه بیزینسی فیس بوک خود باز کردید، می توانید این ها را به هم پیوند دهید و پست ها را برای خرید در اینستاگرام ارسال کنید.

1-صفحه کاتالوگ محصولات Facebook را باز کرده و نام فروشگاه فیس بوکی را که می خواهید از اینستاگرام از طریق آن بفروشید انتخاب کنید.صفحه کسب و کار فیس بوک باید همان صفحه ای باشد که به حساب کسب و کار اینستاگرام شما متصل شده است.

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

2-تنظیمات را انتخاب کنید.

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

3-در کنار حساب Business Manager ، اتصال را انتخاب کنید.

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

4-حساب Facebook را که می خواهید از طریق آن فروشگاه Facebook خود را مدیریت کنید ازمنو انتخاب  و Connect را انتخاب کنید.

5-برنامه Instagram را در دستگاه iOS یا Android خود باز کنید.

6-روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

7- روی Settings > Business کلیک کنید.

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

Sign up for shopping-8 را انتخاب کید.

9-سپس Continue را بزنید.

10- Submit for Review را انتخاب کنید. پشتیبانان اینستاگرام درخواست شما را بررسی می کنند و ظرف چند روز آن را تأیید یا رد می کنند. پس از تصمیم گیری ، اعلانی را در برنامه اینستاگرام دریافت خواهید کرد.

چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

11-پس از تأیید، می توانید لینک های محصول را اضافه کنید. هنگام ایجاد یک پست جدید اینستاگرام ، روی قسمت Tag Products ضربه بزنید ، سپس نام محصول را وارد کنید. این روش همانند تگ کردن افراد در یک پست اینستاگرام کار می کند.

بیشتر بخوانید  7 روش برتر برای رفع کار نکردن فیلترها و افکت های اینستاگرام

قبل از اینکه محصولات را در اینستاگرام برچسب گذاری کنید ، محصولات باید تأیید شده و در صفحه فیس بوک شما منتشر شوند.

آنچه شما برای فروش در اینستاگرام نیاز دارید

ایجاد فروشگاه در اینستاگرام کمی پیچیده تر از وارد کردن نام ، توضیحات و لینک دادن به صورت دستی است. قبل از شروع ، به موارد زیر توجه کنید:

  • حساب کسب و کار اینستاگرام: هر زمان که بخواهید می توانید به یک حساب کاربری اینستاگرام بروید. کافیست طبق مراحل گفته شده پیش بروید:

settings > Account > Switch to Business Account

  • پیج تجاری فیس بوک: پیج تجاری فیس بوک توسط هر کسی در فیس بوک به صورت رایگان می تواند ایجاد شود.
  • یک فروشگاه فعال در پیج بیزینسی فیس بوک شما:  می تواند فروشگاهی باشد که به صورت دستی ایجاد کرده اید یا فروشگاه فیس بوکی است که توسط Shopify باشد.

چه چیزی نمی توانید در اینستاگرام بفروشید؟

فروشگاه های اینستاگرام در درجه اول برای فروش محصولات فیزیکی و نه خدمات در نظر گرفته شده اند. فروش محصولات باید مطابق با قوانین و مقررات کشور باشد.

فروش محصولات زیر در اینستاگرام ممنوع است:

  • داروها
  • محصولات مرتبط با دخانیات .
  • مکمل های بهداشتی و محصولات بهداشتی.
  • اسلحه یا سلاح های دیگر، مهمات و مواد منفجره.
  • حیوانات
  • الکل
  • اعضای بدن انسان یا حیوان.
  • محصولات و خدمات دیجیتال از قبیل پول ، پول دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین.

سیاست های رسمی اینستاگرام را بخوانید. نقض این سیاست ها ، ناخواسته یا ناخواسته ، ممکن است فروشگاه یا حساب اینستاگرام شما را غیرفعال کند.

روش های دیگر فروش در اینستاگرام بدون فروشگاه

اگر فروشگاه اینترنتی در فیس بوک ندارید و علاقه ای به راه اندازی آن ندارید ، می توانید محصولات و خدمات را در اینستاگرام بفروشید و آنها را در یک پست فیس بوک تبلیغ کنید و لینکی را برای  معرفی پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید.

استراتژی خوب دیگر برای فروش محصولاتتان در اینستاگرام ارسال عکس یا فیلم از محصول خود در استوری اینستاگرام است. اگر بیش از 10 هزار فالوور دارید ، قابلیت این را دارید که لینک به Story خود اضافه کنید ، که دنبال کنندگان می توانند با کشیدن انگشت بر روی صفحه به سمت بالا از آن دیدن کنند.

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *