نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

بسیاری از لپ‌تاپ‌ها با بلندگوهای داخلی عرضه می‌شوند، اما اغلب فاقد قدرت اجرای واقعی موسیقی با حجم یا سطح وضوحی هستند که کاربران می‌خواهند. به همین دلیل ایده خوبی است که یک اسپیکر بلوتوثی را به لپ تاپ خود وصل کنید.

متصل کردن اسپیکربلوتوثی

برخی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می‌توان با قیمتی کمتر از آنچه تصور می‌کنید انتخاب کرد، و هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، اتصال لپ‌تاپ به بلندگوی بلوتوث کار ساده‌ای است. با اسپیکر بلوتوثی دیگر  شنیدن صدای افراد در تماس‌ها واضح تر است، یا در شنیدن آهنگ یک صدا درهم و برهم نخواهید داشت.

البته برای اتصال بلندگو به یک لپ تاپ با قابلیت بلوتوث نیاز دارید. با این حال، اکثر دستگاه‌ها به صورت استاندارد دارای این قابلیت هستند، بنابراین اگر لپ‌تاپ خود را در چند سال گذشته خریداری کرده‌اید، احتمالاً از بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

اگر بلندگوهای داخلی لپ‌تاپ این کار را انجام نمی‌دهند، در ادامه راهنمای نحوه اتصال لپ‌تاپ به بلندگوی بلوتوثی را بیان می کنیم.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی در ویندوز

1.تنظیمات را از منوی استارت باز کنید یا از نوار جستجو در گوشه سمت چپ پایین برای جستجوی آن استفاده کنید.

2.از پنجره تنظیمات گزینه Devices را انتخاب کنید. اگر در پیدا کردن آن مشکل دارید، از نوار جستجو در بالای پنجره استفاده کنید.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

3.مطمئن شوید که بلوتوث روشن است. از منوی فرعی Devices، می‌توانید بلوتوث را با استفاده از نوار لغزنده روشن یا خاموش کنید. مطمئن شوید که روی روشن تنظیم شده است که به رنگ آبی در میاید.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

4.از منوی Devices روی  add Bluetoothیا other device کلیک کنید. با این کار یک پنجره دوم ظاهر می شود و از آنجا باید گزینه بالایی با علامت بلوتوث را انتخاب کنید.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

5.اکنون لپ تاپ شما شروع به جستجوی دستگاه های بلوتوثی برای جفت شدن می کند، بنابراین مطمئن شوید که بلندگوی شما قابل شناسایی است. اگر نمی دانید که چگونه با دستگاه خود کار کنید، به سازنده یا دستورالعمل های ارائه شده در دفترچه مراجعه کنید.

6.اگر لپ‌تاپ شما در جستجوی دستگاه‌های بلوتوث است و بلندگوی شما قابل شناسایی است، باید در لیست ظاهر شود. هنگامی که بلندگوی خود در لیست افزودن دستگاه ظاهر شد، آن را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سال 2014

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

7.اکنون لپ تاپ شما باید به بلندگوی بلوتوث شما متصل شود. با پخش صدا از طریق لپ‌تاپ، تست صدا را انجام دهید تا از عملکرد عادی آن اطمینان حاصل کنید.

نحوه اتصال لپ تاپ به بلندگوی بلوتوث در macOS

1.منوی اپل را باز کنید. برای باز کردن منوی اپل، روی نماد Apple در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2.با این کار یک پنجره جدید با چندین گزینه باز می شود. System Preferences را انتخاب کنید.

3.از منوی System Preferences روی بلوتوث کلیک کنید.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

4.مک شما اکنون شروع به جستجو برای هر دستگاه بلوتوثی در نزدیکی خود می کند، بنابراین مطمئن شوید که بلندگوی بلوتوث شما قابل شناسایی است. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را با دستگاه خاص خود انجام دهید، راهی جز مشورت با ارائه دهنده یا دستورالعمل های ارائه شده دفترچه آن نیست.

5.وقتی بلندگوی شما در لیست دستگاه های بلوتوث ظاهر شد، روی Connect کلیک کنید. فقط چند لحظه طول می کشد تا دستگاه شما ظاهر شود.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

6.اکنون اسپیکر شما باید به لپ تاپ متصل شود. تست صدا را با پخش صدا از طریق لپ تاپ خود انجام دهید تا مطمئن شوید که همه چیز همانطور که انتظار می رود کار می کند.

نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

حالا به همین سادگی اسپیکر بلوتوثی خود را به لپ تاپ وصل کردید و امیدوارم از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه اتصال لپ تاپ به اسپیکر بلوتوثی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *