اظهارات عجیب پدر و مادر میترا استاد درباره محمد علی نجفی

محمد علی نجفی قاتل همسرش

به گزارش جماران : 4 روز پیش قتلی در سعادت آباد تهران اتفاق افتاد ، با این اتفاق و حضور نجفی شهردار سابق تهران در پلیس آگاهی معلوم شد که وی قاتل همسر دومش است که در سعادت آباد تهران در برج آرمیتا به قتل رسیده است. امروز صبح تشییع جنازه میترا استاد در بهشت زهرا بود که اطلاعاتی عجیب از سمت پدر و مادر میترا استاد منتشر شد.

اطلاعاتی در مورد صحبت های عجیب پدرو مادر میترا استاد

همسر اول او و دخترخوانده اش نیز از رفتار خوب وی، تحت فشار بودنش و همچنین نامه هایی گفتند که نجفی پیش از جوایت از خودش به جا گذاشته و در آن انگیزه اش از قتل را شرح داده بود. با این حال، خبری از خانواده مقتول نبود وهیچ اظهار نظری از آنها منتشر نشده بود تا اینکه روز پنجشنبه مراسم خاکسپاری میترا استاد در قطعه مجاوز 10 در بهشت سکینه کرج برگزار شد.

این مراسم حدود ساعت 3 بعد از ظهر و با حضور پدر و مادر، برادر و پسر میترا و دیگر اقوامشان که تعداد آنها بیشتر از 40 نفر نمی شد، برگزار شد وبه این ترتیب پیکر میترا در حالی به خاک سپرده شد که مادرش بر بالین پیکر بی جان دخترش گریه می کرد و به زبان کردی می گفت: «میترا آرام بخواب. قول می دهم که تقاصت را بگیرم. قول می دهم که انتقام را بگیرم.»

بیشتر بخوانید : 

اقدام پلید میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران برملا شد + عکس

فیلم ناگفته های باورنکردنی محمد علی نجفی در مورد قتل همسرش + ویدئو

پدر میترا نیز  گفت: میترا فرزند بزرگم بود و خبر مرگش، کمرم را شکست. من وقتی خبر را شنیدم شوکه شدم، چون در همه این مدت از چیزی خبر نداشتم حتی نمی دانستم که دخترم با شوهرش دچار مشکل و اختلاف شده است.

من در شهرمان که فرزندانم زنگ زدند و گفتند که دخترم توسط شوهرش به قتل رسیده است. حالا هم کاری به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و چیزهایی که می گویند ندارم. همه چیز دست قانون است و ما هم همه چیز را به قانون می سپاریم. بازسازی  صحنه جنایتیک روز پس از خاکسپاری میترا استاد، اتفاق عجیبی در پرونده رخ داد، اتفاقی که خبر از رسیدگی سریع و ویژه این پرونده می دهد و به نظر می رسد دادسرای جنایی تهران عزمش را جزم کرده که در کمترین زمان ممکن این پرونده را به سرانجام برساند. ماجرا اما از این قرار بود که بعد از ظهر دیروز محمدعلی نجفی در سکوت کامل خبری به برج آرمیتا منتقل شد تا در محل جنایت صحنه قتل همسر دومش را بازسازی کند.

بیشتر بخوانید  اقدام پلید میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران برملا شد + عکس

تیم پیس حتی برای اینکه از دید خبرنگاران پنهان بمانند، شهردار سابق تهران را از در پارکینگ و مخفیانه وارد ساختمان کردند و پس از آن اجازه حضور خبرنگاران در ساختمان داده نشد. به این ترتیب پلمپ در آپارتمانی که جنایت در آنجا رخ داده بود، باز شد و بازسازی صحنه قتل از ساعت 14.10 تا حدود 15.15 انجام شد و پس از آن، در آپارتمان مجدداً پلمپ شد و تیم تحقیق برج آرمیتا را ترک کرد و متهم پرونده نیز به اداره آگاهی منتقل شد.

قال گذاشتن وکلااما دقایقی از رفتن تیم تحقیق از محل حادثه می گذشت که وکلای متهم، یعنی لاله عقبایی و سیدمحمود علیزاده طباطبایی سررسیدند. به آنها اعلام شده بود که بازسازی صحنه قتل ساعت 4 بعد از ظهر انجام می شود و آنها وقتی به محل حادثه رسیدند و باخبر شدند که بازسازی اجام و تیم تحقیق آنهجا را ترک کرده اند، شوکه شدند.

فیلم قدیمی وکلای شهردار سابق تهران در گفت و گو با خبرنگاران به بیان جزئیاتی از پرونده پرداختند و گفتند: انتظاری که از دستگاه قضایی داریم، این است که همانطور که رئیس قوه قضاییه اعلام کرده، قانونی عمل کند. آنها همچنین درباره فیلمی که از صدا و سیما و ساعاتی پس از تسلیم شدن نجفی منتشر شد، گفتند بخش هایی از این فیلم مربوط به گذشته است. خود آقای نجفی گفت صحنه هایی که در آن وی در حال سلام کردن با مأموران است، متعلق به گذشته است که مونتاژ شده است. حتی بازپرس پرونده از آقای نجفی پرسید که قصد دارد از خبرنگار صدا و سیما به خاطر این کار شکایت کند، که او جواب داد: «نه، قصد شکایت ندارم.»وکلای متهم پرونده با بیان اینکه این حادثه سیاسی نبوده و ما نمی خواهیم مسائل سیاسی به این ماجرا کشیده شود، به خانواده مقتول تسلیت گفتند و برای آنها آرزوی صبر کردند.

همه چیز درباره میترا استاد

بیشتر بخوانید  :
1.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : اظهارات عجیب پدر و مادر میترا استاد درباره محمد علی نجفی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *