نتفلیکس به دنبال ساخت بازی ویدئویی

نتفلیکس به دنبال ساخت بازی ویدئویی

گزارش ها از منابع متعدد نشان می دهد که نتفلیکس به زودی می تواند یک بازی رایانه شخصی AAA را منتشر کند. این غول استریم در حال داشتن مجموعه ای از بازی های موبایلی است که به سرعت در حال گسترش در اندروید است و به نظر می رسد تلاش های خود را افزایش می دهد. یک لیست شغل اخیر نتفلیکس به یک متخصص در بازی های تیراندازی نیاز داشت که به گمانه زنی های فعلی دامن زد.

در حالی که هنوز جزئیات بازی خاصی در دست توسعه مشخص نیست، چنین بازی می تواند در معماری نتفلیکس گنجانده شود. این شرکت می‌گوید این برای یک کارگردان بازی خلاق و بسیار ماهر است تا به شکل‌گیری مسیر بازی کمک کند. شخص چشم انداز و جهت بازی را از مرحله مفهومی تا راه اندازی و عملیات زنده واقعی ارائه می دهد. انتظار می رود که او تخصص و توجه پیشرو در صنایع دستی را به جزئیات بیاورد.

نتفلیکس ادعا می کند که یک بازی عالی ایجاد می کند که بازیکنان می خواهند بارها و بارها به آن بازگردند. این می گوید که مشتریان می توانند یک بازی را بدون هیچ گونه محدودیت طراحی رقیب ایجاد، ارسال و اجرا کنند. لیست های متحد دیگری توسط نتفلیکس از جمله یک مهندس اصلی وجود دارد. انتظار می رود استودیوی LA Netflix پایگاهی برای توسعه بازی های رایانه ای AAA باشد. همچنین می‌تواند روی یک پلتفرم بازی ابری برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشترکین نتفلیکس کار کند.

هنوز هیچ جزئیات خاصی در مورد مقدار سرمایه گذاری که قبلاً توسط نتفلیکس به بازی های رایانه شخصی AAA اختصاص داده شده است وجود ندارد. ماجراجویی در زمین ساخت بازی های AAA زمان بر و گران است. آمازون یکی از شکست های دیدنی در فضا است و نتفلیکس امیدوار است مسیر پربارتری را ترسیم کند و ارائه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه نتفلیکس استاندارد با پریمیوم: کدام طرح Netflix برای شما بهترین است؟

نظرات در مورد : نتفلیکس به دنبال ساخت بازی ویدئویی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *