نایلون حبابدار با کیفیت: دریا پلاستیک

نایلون حبابدار با کیفیت

نایلون حبابدار نایلون شفاف و ضربه گیری می باشد که در جهت بسته بندی انواع کالا ها از آن استفاده می شود. نایلون‌ های حبابدار ، متشکل ازحباب هایی بر سطح خود می باشند که ضربه گیری بسیار قوی را در بسته بندی ها ایجاد می نماید. بنابراین می توان برای انواع کالا های حساس و شکننده از نایلون حبابدار استفاده کرد و یک بسته بندی بسیار عالی را برای آن به وجود آورد. داشتن بسته بندی با استفاده از پلاستیک حبابدار باعث می شود که محصولات سالم به دست مشتریان برسد و به همین جهت در تولیدی ها و کارخانجات زیادی استفاده از نایلون حبابدار مشاهده می شود. این نایلون ها در هر تنوع بالایی به تولید می رسند که از نظر ابعاد ، اندازه تعداد لایه ، اندازه حباب، رنگ و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند.نایلون حبابدار در نوع دو بعدی یا رولی برای انواع لوازم مختلف از جمله لوازم خانگی ، قطعات خودرو ، و غیره استفاده می شود همچنین نایلون ها در انواع سه بعدی برای کالاهای مکعب شکل مثل مبل، میز، لباسشویی و غیره استفاده می شود.

مزایای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار بسیار پر کاربرد بوده و برای محافظت از کالا ها برای عرضه ی محصولات به مشتریان، جابجایی  کالا ، اسباب کشی و… به کار می رود. این نایلون دارای مزایای بسیار زیادی است که باعث شده مورد استفاده در بسته بندی های مختلف قرار گیرد و در ادامه به مزایای نایلون حبابدار می پردازیم:

  •  وزن سبک
  •   تنوع بالا
  •  قابلیت استفاده مجدد
  • قیمت ارزان
  • حجم کم
  •  مناسب برای انواع کالا ها

و غیره

فروش مستقیم نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از ماده اولیه پلیمری به نام پلی اتیلن به تولید می‌ رسد که این نایلون ها متشکل از حباب های هوا بوده و ضربه گیری بسیار قوی دارند. تولید کنندگان مختلفی نایلون حبابدار را به تولید می‌ رسانند ، به همین جهت این نایلون ها با کیفیت مختلفی در بازار عرضه می‌شود. تولید کنندگان نایلون حبابدار را به صورت مستقیم نیز به دست مصرف کنندگان می‌ رساند و بهترین انتخاب برای خرید می باشند، زیرا خرید از این مراکز با حداقل قیمت امکان پذیر خواهد بود. فروشگاه دریا پلاستیک فروش مستقیم انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون حبابدار را به شما ارائه می‌کند و قیمت‌های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته و مشتریان گرامی با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانند انواع نایلون حبابدار و سایر نایلون های بسته بندی را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

کاربرد نایلون حبابدار

استفاده از نایلون های حباب دار برای مصارف گوناگون بوده و برای ارائه محصول به مشتری و غیره از این نایلون ها استفاده می شود. به جهت قیمت ارزان نایلون حبابدار ، استفاده بسیار زیادی از این نایلون ها برای کاربرد های مختلف انجام می گیرد. نایلون حباب دار عایق بسیار خوبی برای انرژی و سر و صدا بوده و برای پوشش دهی به پنجره ها نیز از آن استفاده می شود. با استفاده از نایلون حبابدار ، بسته بندی کم حجمی را خواهیم داشت که بسیار مهم در حمل و نقل و ارائه محصولات به مشتری بوده و استفاده از پلاستیک حباب دار سالهاست که مورد توجه قرار گرفته است و همچنان از این نایلون استفاده بسیار زیادی را مشاهده می کنیم.

کاربرد های رایج نایلون حباب دار

  •  بسته بندی قطعات خودرو
  •  بسته بندی لوازم خانگی
  •  بسته بندی شیشه و آینه
  •  بسته بندی قطعات کامپیوتری
  •  بسته بندی لوازم چوبی

و…

انواع نایلون حبابدار از نظر اندازه حباب

  • نایلون حباب درشت

نایلون حباب درشت از انواع نایلون حبابدار بوده و حباب های سطح این نایلون در سایز های بزرگی می باشند و این نایلون برای بسته بندی کالا های بزرگ و شکستنی استفاده می‌شود.

  • نایلون حباب ریز

نایلون حباب ریز با توجه به داشتن حباب های کوچک تر برای لوازم کوچک تر و ظریف تر استفاده می شود.

مزایای مهم نایلون حبابدار

  • قیمت مناسب
  • قابلیت استفاده مجدد
  • بسته بندی کم حجم و سبک
  •  ضربه گیری قوی
  •  انعطاف بالا
  • قیمت مناسب

نایلون حبابدار با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد برای انواع بسته بندی ها حتی بسته بندی های محصولات ارزان نیز مناسب خواهد بود بنابراین تولیدکنندگان بدون نگرانی این نایلون ها را برای بسته بندی تهیه می‌کنند. به طور کلی نایلون های بسته بندی به دلیل قیمت ارزان همواره مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته‌ اند و به همین جهت نایلون ها در صنعت بسته‌ بندی جایگاه بالایی پیدا کرده‌ اند که از دلایل آن، قیمت ارزان و کارایی مناسب نایلون حبابدار می باشد.

قابلیت استفاده مجدد

نایلون حبابدار را می‌توان به صورت چند مرتبه مورد استفاده قرار داد زیرا این نایلون ها به سادگی آسیب نمی بینند و به همین جهت شما می توانید از  آنها برای بسته بندی لوازم استفاده کنید و پس از استفاده این نایلون ها را دور نریزید تا در دفعات بیشتری بتوانید از آن بهره ببرید. در واقع از نایلون های حبابدار تا زمانی که پاره نشوند و حباب های آن خالی نگردد می توان استفاده کرد.

کم حجم و سبک

نایلون های بسته بندی یکی از مزایای بسیار خوبشان کم حجم بودن بسته بندی به وسیله ی آن ها می باشد بنابراین بسته‌ بندی ایجاد شده با کمترین حجم انتقال پیدا خواهد کرد و به مراتب هزینه‌ های حمل و نقل و جابجایی آن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین حمل و نقل این بسته بندی ها بسیار ساده تر خواهد بود.

ضربه گیری قوی

به واسطه وجود حباب های نایلون حباب دار عایق بسیار خوبی در برابر ضربه و سایر عوامل محیطی است. این نایلون ها طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند ضربه گیری بسیار زیادی را داشته باشند و برای بسته بندی کالا های اساسی و شکستنی این موضوع بسیار مهم بوده و همواره تولیدکنندگان برای عرضه محصولاتشان به مشتریان به دنبال بسته بندی هایی بودند تا بتوانند محصولاتشان را سالم به دست مصرف کنندگان برسانند.

انعطاف بالا

انعطاف بالا یکی از مزایای مهم نایلون حبابدار می باشد. این متریال بسته بندی موجب شده که از آن برای انواع کالاها استفاده شود و با پیچاندن نایلون حبابدار به دور وسیله ها بتوان بسته بندی را به راحتی و مناسب با هر کالایی ایجاد کرد.

نایلون حبابدار با کیفیت

فروش نایلون حبابدار با کیفیت بالا

فروشندگان مختلف نایلون های حباب دار را به فروش می‌ رسانند که با توجه به تولید این نایلون ها با استفاده از مواد اولیه متغیر، کیفیت مختلفی دارند و به همین جهت در زمان خرید باید به کیفیت نایلون حبابدار اهمیت دهید. هرچه کیفیت نایلون حباب دار بالاتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد اما اگر شما بتوانید از تولیدکنندگان به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید ، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و این نایلون را با قیمت ارزان خریداری نمایید. به همین جهت ما به شما دریا پلاستیک را معرفی میکنیم. شرکت معتبر دریا پلاستیک از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مستقیم نایلون های بسته بندی از جمله نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون عریض، فیلم استرچ و غیره می باشد که این نایلون ها را با مواد اولیه درجه یک به تولید رسانده و عرضه بدون واسطه را در نظر گرفته تا افراد بتوانند به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهند بنابراین این مجموعه بهترین انتخاب برای خرید نایلون توسط واحدهای تولیدی و سایر افراد می باشد همچنین دریا پلاستیک بستری برای خرید اینترنتی را فراهم نموده تا افراد بدون دغدغه خرید های حضوری بتوانند به راحتی و از سراسر کشور خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

https://daryapelastic.com/

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نایلون حبابدار با کیفیت: دریا پلاستیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *