نام احتمالی گوشی وان پلاس فولد فاش شد

نام احتمالی گوشی وان پلاس فولد فاش شد

گوشی تاشو OnePlus مدت هاست که به تعویق افتاده است، به خصوص اکنون که هر برند اندرویدی دیگری یک محصول تاشو در سبد خود دارد. به نظر می‌رسد در ماه آگوست گوشی تاشو OnePlus را ملاقات کنیم. اما اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه وجود ندارد، و همه چیز را به فرضیات، از جمله نام واقعی آن، واگذار کرده است.

برخی می گویند که OnePlus Fold نامیده می شود، در حالی که برخی دیگر آن را OnePlus V Fold نامیده اند. اکنون، یک افشاگر صنعت فاش می‌کند که OnePlus می‌خواهد با فراخوانی گوشی با چیزی غیرعادی، نظر همگان را جلب کند.

مکس جامبور می گوید وان پلاس رویکرد متفاوتی را برای نام اولین گوشی تاشو خود در پیش گرفته است. به جای اینکه آن را OnePlus Fold بنامد، ظاهراً این شرکت با نام OnePlus Open پیش می رود. این یک انتخاب غیرعادی است، اما می تواند راهی برای وان پلاس باشد تا گوشی تاشو خود را از رقبا متمایز کند. اگر این نام را دوست ندارید، خیالتان راحت می شود که بدانید این شرکت نام های دیگری مانند OnePlus Wing، OnePlus Edge، OnePlus Prime و OnePlus Peak را نیز در نظر گرفته است.

اگرچه این نام ممکن است خیلی شیک به نظر نرسد، اما هنوز بهتر از نام های معمولی “Fold” و “Flip” است. گزارش اخیر نشان می‌دهد که وان پلاس می‌تواند اولین گوشی تاشو خود را قبل یا در ۱۹ آگوست معرفی کند.

شایعات حاکی از آن بوده که این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش اصلی اولد 8 اینچی QHD+ تاشو به همراه پنل ثانویه 6.5 اینچی FHD+ OLED خواهد بود. عاقلانه نیست که چیپ کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 را روی دستگاه فرض کنیم. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی تاشو می‌تواند یک اوپو Find N3 ریبرند شده باشد که باید در انحصار بازار چین باقی بماند. گفته می شود گوشی تاشو OnePlus از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، تصویر رندر گوشی تاشو OnePlus منتشر شد. در حال حاضر، استیو همرستوفر، افشاگر صنعت (معروف به onleaks) برگه مشخصات کامل OnePlus V Fold را به اشتراک گذاشته است.

این برند قبلا تایید کرده که گوشی های تاشو خود را در سه ماهه سوم سال جاری با شایعاتی مبنی بر عرضه در ماه آگوست معرفی خواهد کرد. به گفته این افشاگر، OnePlus V Fold دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی در پنل بیرونی است. در قسمت داخلی، این گوشی تاشو یک صفحه نمایش بزرگ 7.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز وجود دارد. رندرهای فاش شده یک فاکتور فرم بلند و حاشیه های نازک در اطراف صفحه نمایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  نسخه 1 ترابایتی گوشی وان پلاس Ace 2V معرفی شد

در بخش تصویربرداری، سیستم دوربین سه‌گانه عقب OnePlus V Fold شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شد. جزئیات دقیق زوم اپتیکال ناشناخته باقی مانده است. برای دوربین سلفی، نمایشگر اصلی یک دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد داشت، در حالی که صفحه داخلی شامل حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی می شود.

ظاهراً OnePlus V Fold در بخش سخت افزاری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. گفته می شود که این گوشی تاشو از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری، انتظار داریم که دارای سیستم عامل OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نام احتمالی گوشی وان پلاس فولد فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *