میزان پیش فروش آیفون XR مشخص شد

پیش فروش آیفون XR

پیش فروش آیفون XR | یکی از آیفون های کمپانی اپل که در شهریور ماه معرفی شد، آیفون XR بود که از نظر قیمت نسبت به دو مدل دیگر قیمت پایین تری داشت. اکنون کمپانی اپل پیش فروش این گوشی هوشمند میان رده را آغاز نموده است که بسیاری از افراد تا امروز برای پیش خرید این گوشی هوشمند صبر کرده اند. بسیاری از تحلیلگران در خصوص میزان فروش بسیار بالای این گوشی آیفون خبر می دادند که گویا اکنون کمی آمارها با پیش بینی ها تفاوت دارد.

پیش فروش آیفون XR

همانگونه که به احتمال از قبل می دانید، پیش فروش گوشی آیفون XR در جمعه ی گذشته آغاز شد و برخلاف انتظارات افراد، تغییری در زمان عرضه این گوشی هوشمند به وجود نیامد. این موضوع سبب شد تا بسیاری از افراد تصور کنند که یا تقاضا برای این گوشی آیفون کم تر از پیش بینی ها بوده است و یا کمپانی اپل تعداد بیشتری از این دستگاه هوشمند را برای عرضه آماده نموده است ولی بر اساس گفته ی مینگ چی کو، تحلیلگر معروف مسائل مربوط به کمپانی اپل، چیزی که در اصل اتفاق افتاده است ترکیبی از هر دو فاکتور می باشد.

پیش فروش آیفون XR

این تحلیلگر سرشناس در جدیدترین گزارش خود تایید نموده است که پیش فروش آیفون XR با اختلافی بسیار زیادی، واقعاً از مدل های سال قبل، یعنی آیفون 8 و 8 پلاس بیشتر بوده است ولی علا وه بر این مسئله، ایشان خاطر نشان کرده است که میزان پیش فروش از بیشترین مقدار ممکن آن که توسط آیفون XS و XS Max ثبت شده است کمتر بود. کو در ادامه توضیح می دهد که اگر عملکرد ابتدایی آیفون XS بهتر از آیفون XR بود ولی اکنون اوضاع تغییر کرده و فروش پرچمدار کمپانی اپل دیگر مانند روزهای اول درخشان نمی باشد. آیفون XR از سوی دیگر کاهش فروش به مراتب کمتری را تجربه می کند و فروشی بهتر در مدت زمان طولانی خواهد داشت. دلیل این مسئله به گفته ی کو قیمت پایین تر آیفون XR و همچنین استقبال آن سری از افرادی است که بودجه ی کمتری در اختیار داشته و اساسا نیازی به تعویض سریع موبایل خود نمی بینند.

بیشتر بخوانید  رشد فروش گوشی ها در بازار جهانی طی سه ماهه پایانی 2023

پیش فروش آیفون XR

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میزان پیش فروش آیفون XR مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *