مک بوک ایر 15 در سطح بالایی تولید می شود

مک بوک ایر 15 در سطح بالایی تولید می شود

شرکت اپل در حال توسعه مک بوک ایر 15 اینچی بوده که تاکنون شایعات مختلفی از آن فاش شد. این دستگاه نمایشگری در سطح سری مک بوک پروها داشته و البته نسبت به نسل فعلی قیمت بالاتری دارد. در حال حاضر به نظر رسیده کمپانی کوپرتینویی درصدد است محصول جدید خود را بزودی عرضه دارد زیرا به تازگی برخی اطلاعات آن فاش شد.

طبق آخرین گزارش راس یانگ، این شرکت طبق برنامه ریزی تولید خود را افزایش داده است. او افزود: تولید پنل دستگاه از فوریه آغاز شده و در مارس افزایش یافته و اکنون مجدداً افزایش پیدا کرد.

او انتظار دارد که مدل 15 اینچی مک بوک ایر در اواخر آوریل یا اوایل ماه می به طور رسمی معرفی شود. با این حال، کمی زود به نظر می رسد، ما حدس می زنیم که دستگاه در طول WWDC معرفی شود،  در دسترس بودن اصولا مدتی پس از رونمایی است.

به نظر می رسد که شرکت این بار برای یک رویداد بهاری برنامه ریزی نداشته و بعید است در WWDC 2023 معرفی شود. در غیر این صورت، این نیز گزینه ای برای نمایش این لپ تاپ جدید خواهد بود. اکنون، اعلامیه ای در ماه ژوئن از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان محتمل تر به نظر می رسد.

در مورد طراحی، انتظار داریم که شبیه به مک بوک ایر اپل M2 باشد. گفته شده که این لپ‌تاپ از یک پنل صفحه نمایش 15.5 اینچی بهره برده که مشابه مک بوک پرو 15.4 اینچی است و اکنون تولید آن متوقف شد. برای پردازنده، انتظار داریم دستگاه در گزینه های M2 و M2 Pro در دسترس باشد.

در اخباری مرتبط به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته اپل، هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار اپل ممکن است در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) امسال رونمایی نشود، زیرا تولید انبوه آن به تعویق افتاده و مشکلاتی در سر راه اپل وجود دارد.

کو در توییتی توضیح داد که اپل به پتانسیل این هدست برای ایجاد “تجربه یک آیفون” خوشبین نیست، که منجر به تاخیر بیشتر در برنامه تولید انبوه آن تا پایان سه ماهه سوم 2023 شده است.

Kuo معتقد است که این تاخیر ناشی از نگرانی‌ها در مورد بازخورد ضعیف بازار است، با توجه به رکود اقتصادی، مشکلات سخت‌افزاری، وزن دستگاه و آمادگی اکوسیستم و کاربردهای هدست. این مسائل، همراه با قیمت بالای فروش هدست، که کو پیش‌بینی می‌کند بین 3000 تا 4000 دلار یا حتی بیشتر باشد، منجر به کاهش پیش‌بینی‌های فروش برای سال 2023 شود.

بیشتر بخوانید  امکانات سخت افزاری آیفون 6 چگونه خواهد بود؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک ایر 15 در سطح بالایی تولید می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *