موتورولا دو پرچمدار با پردازنده های متفاوت معرفی می کند

موتورولا دو پرچمدار با پردازنده های متفاوت معرفی می کند

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی Moto Edge X با چیپست پرچمدار آینده کوالکام در ماه دسامبر است. در حالی که شایعات این چیپست را اسنپدراگون 898 می نامند، گزارش جدیدی از امروز ادعا می کند که سازنده تراشه مستقر در ایالات متحده آن را با نام “Snapdragon 8 Gen1” معرفی خواهد کرد. با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، شرکت لنوو در حال برنامه ریزی برای عرضه پرچمداران دوگانه در چین برای ماه دسامبر است. گفته می‌شود که این مدل‌ها از تراشه‌های سری ۸ اسنپدراگون و نسل بعدی چیپ سری ۸ استفاده می‌کنند.

این منبع ادعا کرد که در تلاش برای عرضه گوشی های پرچمدار دوگانه است و موتورولا همچنین یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888+ را معرفی خواهد کرد. این چیپست برخی از گوشی های پرچمدار مانند iQOO 8 Pro، Vivo X70 Pro +، Red Magic 6S Pro، ROG Phone 5S، Honor Magic 3 Pro و Meizu 18s را دربرمی گیرد. همانطور که مشخص است، اسنپدراگون 888 پلاس یک نسخه اورکلاک شده از تراشه اسنپدراگون 888 محسوب می شود.

اطلاعاتی درباره مشخصات پرچمدار آینده Snapdragon 888+ موجود نیست. با توجه به اینکه پرچمدار موتورولا مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 با نام Moto Edge X خواهد بود، احتمالاً SD888 + نیز می تواند به عنوان یک گوشی سری Edge وارد بازار شود. مدلی که چیپ اسنپدراگون 888 پلاس دارد از قیمت پایین تر برخوردار است.

گزارش ها نشان می دهد که موتورولا Edge X دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز، 12 گیگابایت رم LPDDR5، بیش از 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. گذشته از آن دستگاه با اندروید 11 مبتنی بر MyUX عرضه می شود.

موتورولا Edge X ممکن است دارای دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی باشد. پنل عقب آن هم دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است. گمان می‌رود این مدل با نام موتورولا Edge 30 Ultra ماه ژانویه به بازار اروپا برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اقتصادی موتورولا Moto G14 معرفی شد

نظرات در مورد : موتورولا دو پرچمدار با پردازنده های متفاوت معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *