معرفی 6 محصول مفید تا 40 هزار تومان

tech

ما در این مقاله میخواهیم به برسی چند محصول جالب و کار آمد بپردازیم که با قیمتی مناسب و ارزان میتوانید به آسانی تهیه کنید.پس اگر در فکر خرید یک یا چند محصول مفید هستید یا میخواهید به کسی یک هدیه جالب و ارزان قیمت بدهید.پیشنهاد میکنیم تا این مقاله را مطالعه کنید تا شاید چیزی که دنبالش بودید را پیدا کنید.این محصولاتی که در این لیست معرفی میشود با در نظر گرفتن قیمت آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

Panasonic ErgoFit RP-HJE120

panasonic_ergofit_rp-tcm125_35832672_35832673_02_620x433اگر شما به دنبال یک هدفون خوب با قیمت مناسب میگردید ErgoFit را انتخاب کنید.این هدفون ها بسیار راحت بوده و به گوش شما آسیب نمیرساند و از کیفیت صدای قابل قبولی نیز برخوردار است و در رنگ های مختلف میتوانید این محصول را تهیه کنید.قیمت این محصول تنها 9 دلار میباشد.

Nuforce NE-770X

fe78c483_ne-770-03مدل NE-770X یکی دیگر از هدفون های مقبول در مارکت است که برای شما صدایی با کیفیت خوب را فراهم میکند.این هدفون در رنگ های گوناگون برای انواع سلیقه ها عرضه شده و شما میتوانید با قیمت تنها 14 دلار آن را خریداری کنید.

JVC Flats

jvc_flats_headphones_34491027_05یکی دیگر از هدفون های مقرون به صرفه در این لیست مدل Flats از محصولات JVC میباشد که با قابلیت تاشو طراحی شده که به راحتی بر روی گوش قرار گرفته و بسیار نرم میباشد.این هدفون در رنگ های بنفش – مشکی – قرمز و آبی طراحی شده است که شما میتوانید با قیمت 10 دلار تهیه کنید.

JAM Classic Bluetooth Wireless Speaker (Black) HX-P230BK

jam-classic-bluetooth-wireless-speaker-black-hx-p230bk-0یکی دیگر از محصولات مفید و مقرون به صرفه اسپیکر بی سیم Jam Classic میباشد که با کیفیت قابل قبول و قیمت 15 دلار و در رنگ های مختلف برای سلیقه های مختلف عرضه شده است و توانایی نگه داری باتری تا بیشتر از 4 ساعت را دارد.

Touchscreen gloves

touchscreen-glovesزمستان در راه است و تنها راه حفاظت از انگشت ها پوشیدن دستکش است.ما به شما دستکش هایی را پیشنهاد میکنم که با پوشیدن آن ها بتوانید با موبایل خود به راحتی کار کنید.قیمت این نوع دستکش ها تنها 8 دلار میباشد.

CaliCase waterproof pouchcalicase-floating-case-300x577

با استفاده از کاور های ضد آب میتوانید از موبایل خود در روز های بارانی و برفی محافظت کنید و مانع رسیدن آب به آن شوید.قیمت این محصول از 10 دلار تا 13 دلار متغیر است.

بیشتر بخوانید  تولید گوشی های هوشمند در هند توسط شرکت ویوو

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 6 محصول مفید تا 40 هزار تومان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *