تبدیل پیام صوتی فارسی به متن فارسی توسط ربات voicybot

تبدیل صوت به متن

امروزه همانطور که مشاهده می کنید از ربات های تلگرامی بسیار استفاده می شود ، این ربات ها به عنوان مهم ترین و همچنین پرکاربردترین قابلیت های تلگرام هستند و توانسته اند با استقبال زیاد کاربران روبرو شوند. هم اکنون ربات های زیادی در تلگرام وجود داشته است که هر کاربری می تواند از آنها استفاده کند . در این پست ما قصد داریم شما را با رباتی آشنا کنیم که شاید بسیار برایتان کاربردی باشد اما از آن هیچ اطلاعی نداشته باشید کار این ربات بسیار جالب است . رباتی که قصد معرفیش را داریم می تواند ویس ضبط شده شما را به متن تبدیل کند  البته آنچه در اینجا برای ما بسیار با اهمیت است قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی است که در این ربات گنجانده شده است همچنین زمان کم برای تبدیل ویس به متن در این ربات وجود داشته است که در عرض چند ثانیه این کار را انجام خواهد داد . شاید شما متنی دست نویس داشته باشید که حوصله تایپ کردن آن را ندارید و می خواهید آن را به صورت یک متن تایپ شده در بیاورید در این مواقع این ربات به کمک شما می آید ؛ فقط کافی است شما متن مورد نظرتان را با صدای بلند ، واضح ، شفاف و بدون عجله بخوانید تا این ربات متن شما را به صورت تایپ شده به شما تحویل دهد . در نهایت فراموش نکنید که کار با این ربات بسیار راحت است فقط باید بسیار شمرده و بدون خطا صحبت کنید تا ربات بتواند متن شما را نیز بدون خطا تحویل دهد .

ربات Voicy برای اینکه صدای شما را تبدیل کند از 3 موتور wit.ai (رایگان)، Yandex SpeechKit (رایگان) و  Google Speech (تا ۶۰ ثانیه رایگان) استفاده می کند . دقت داشته باشید که موتور Yandex قابلیت پشتیبانی از متن های فارسی را نداشته است اما برای صداهای فارسی به متن می توان از GoogleSpeech یا Wit.ai استفاده کرد .

برای شروع باید ابتدا به ربات @voicybot وارد شوید . بعد استارت را برای شروع وارد کنید . انتخاب زبان را نیز نباید فراموش کرد که باید فارسی را انتخاب نمایید .

حالا می توانیم صوت خود را ضبط کنید یا از جایی دیگر فوروارد نمایید و در ربات ارسال کنید تا بتواند برای شما آن را به متن تبدیل کند بعد از آن مشاهده می کنید که توسط ربات صوت شما به متن تبدیل شده است .

(در این قسمت ما سایت زوم تک را به صورت ویس برای ربات ارسال کرده ایم مشاهده می کنید که ربات آن را به صورت متن برای ما ارسال نموده است )

تبدیل ویس به متننکته ) معمولا در ربات های تلگرامی از سرورهای شخصی برای میزبانی استفاده می شود پس امکان عدم پاسخگویی با ربات وجود دارد؛ در این صورت صبر کنید و پس از چند دقیقه دوباره امتحان کنید .

نکته )  دقت کنید که صوت خود را بدون لهجه و با صدای شفاف و صدای بلند ضبط کنید تا ربات بتواند بدون غلط متن نهایی را به شما تحویل دهد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبدیل پیام صوتی فارسی به متن فارسی توسط ربات voicybot

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *