معرفی 5 بازی Open World در سال 2017

سال 2016 سال نسبتا خوب برای بازی های ویدیوئی بود. ما بازی های Dark Souls 3، Uncharted 4، Overwatch، Inside و عناوین دیگری را داشتیم. با این حال، تعداد زیادی از بازی ها برای انتشار به سال آینده واگذار شدند و یا از همان ابتدا قرار بود در سال 2017 عرضه شوند.

بازی های جهان باز (Open World) اخیرا به برجسته ترین ژانر در بازی ها تبدیل شده اند که ما در سال 2017 می توانیم انتظار بیشتری به منظور انتشار این بازی ها را داشته باشیم. در این فهرست، شما را به 5 بازی سوق خواهیم داد که قطعا موردانتظارترین بازی ها برای گیمرها هستند.

The Sinking City

The sinking cityوحشت بازی The Sinking City از هر سبک دیگری متفاوت است. انسان ها برای رویارویی با دیوان درشت هیکل هیچ چیز ندارند. و آنچه که شما در طول بازی مشاهده خواهید کرد یک جهان در آستانه نابودی است. و این دقیقا همان چیزی است که در “شهر غرق شده” خواهید یافت. مرگ و هیولاهایی که قصد از بین بردن نسل بشریت را دارند…

Nier: Automata

pماشین آلات سراسر جهان را فرا گرفته است. و یک گروه از انسان ها آماده برای مبارزه شده اند تا سیاره در حال نابودیشان را به حالت قبل بازگردانده و پس بگیرند. در واقع هدف این انسان ها احیای سیاره مطابق با اصول طبیعت است. آن ها طبیعت را در سیاره شان زنده کرده و ماشین آلات و آسمان خراش ها را نابود خواهند کرد تا جهان خصمانه و بی رحم را بار دیگر با مناظر زیبا احیا کنند.

Red Dead Redemption 2

zaبازی توسعه یافته توسط Rockstar با تنفس تولدی دیگر را آغاز کرده است. و Red Dead Redemption 2 ما را به جهان غرب خواهد برد. با پخش اولین تریلر با نمایش مناظری از طبیعت شما را آرام آرام به سوی جهان بی رحم متمدن تر می برد. بنابراین، تا آمدن بازی Red Dead Redemption 2 آماده جهان نفس گیر و مرگبار شوید!

Horizon Zero Dawn

as

سونی این بار با یک بازی در سبک اکشن-آر پی جی و البته جهان باز ظاهر شده است. و هرچیزی که در جهان مرتبط با این بازی خواهید دید کاملا مجلل به نظر می رسد. زمین پر زرق و برق، هیولاهای ربات مانند با دقت طراحی شده، جزئیات کوچک که در تریلر به خوبی نشان داده شده که به آن ها پرداخته شده است. به هر حال، ما بی صبرانه منتظر آن هستیم که پا در این جهان پر رمز و راز بگذاریم.

Cyberpunk 2077

ll

CD Projekt RED یک بازی در سبک sci-fi/noir ارائه داده است. این بازی مطابق با نام خود در سال 2077 اتفاق خواهد افتاد. و جهان مغروق در فن آوری های پیشرفته و خطرناک را نمایش داده است. به هر حال، این اطلاعات کامل نیست. و مشاهدات بر اساس تریلر می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 5 بازی Open World در سال 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *