فهرست استیم و زره های جدید و مدل های خانم به راست اضافه میشوند

فهرست استیم و زره های جدید و مدل های خانم به راست اضافه میشوند

بازی راست به تازگی آپدیت دلپذیری دریافت کرده است. از جمله تغییرات آن میتوان به اضافه شدن سیستم فهرست استیم، خانم ها، زره های جدید و حالت فری لوک اشاره کرد.
اضافه کردن فهرست پخش بزرگترین قابلیت اضافه شده در این آپدیت است.
مسئولین در این رابطه میگویند که همیشه میخواستند به نحوی شبیه به TF2 و CS:GO از کارگاه استیم استفاده کنند.ورژن اصلی راست بیشتر شبیه یک بازی چندین نفره آنلاین بود با یک دنیای بزرگ که تمام سرور ها به آن وصل بودند، تا یک بازی چند سروری که میزان پیشرفتتان در هر کدام متفاوت است.
از آن جایی که این نسخه بسیار متفاوت از نسخه های دیگر است، یک FAQ in the blog post به همراه جزئیات به آن اضافه شده است. اما در اینجا به چند نمونه از این تغییرات اشاره میکنیم:
در حال حاضر، فقط بعضی از ایتم ها آزادند. مثل تی شرت ها، شلوار های جین و کاپشن ها و شما فقط با بازی کردن میتوانید آنها را بدست آورید.یک بازیکن معمولی در طول یک ماه، اکثر این اجناس را بدست می آورد.
این اجناس در حین بازی وارد فهرست موجودیتان میشوند. فقط بعد از دریافت یک آیتم میتوانید آن را تغییر دهید بعد از آن میتوانید آن را بپوشید.
حالا راست مدل های زن نیز دارد. آن ها هنوز به طور کامل آماده نیستند و چیزهایی مانند لباس هایشان هم چنان در دست تهیه هستند، اما ادمین ها هم اکنون به مدل های زن دسترسی دارند. همانطور که نمیتوانید سایز ویلی خود را انتخاب کنید، نمیتوانید انتخاب کنید که به عنوان یک زن بازی را شروع کنید. این موضوع با آی دی شما پیوند خواهد خورد.
دو دست زره جدید به بازی اضافه شده است، در شکل زره چوبی و استخوانی که میتوانید آن ها را روی لباستان بپوشید. زره چوبی از شما در برابر زد و خورد ها و انفجار ها محافظت میکند، در حالی که زره استخوانی، با این که حفاظت بهتری در برابر زد و خورد ها از خود نشان میدهد اما در برابر حملات کند و با استفاده از سلاح های سرد، ضعیف عمل میکند.
در آخر، تغییراتی در حرکات بازیکن و محیط اطراف به وجود آمده است. قبلا باید دکمه ALT را نگه میداشتید تا بتوانید پشت سرتان را نگاه کنید، اما حالا آزادانه میتوانید اطرافتان را ببینید. این موضوع خواه نا خواه بازی را به سمت ردیابی با سر خواهد برد.
سیستم باید در قدم بعدی، پشتیبانی از ردیابی با سر را اضافه کند. چیزی به نام TrackIR وجود دارد که به شما اجازه میدهد با هزینه نسبتا پایینی یک هد ترکینگ به ست آپ نمایشگر قدیمی خود اضافه کنید. این قابلیت به این صورت کار میکند که شما در دنیای واقعی سر خود را تکان میدهید و شخصیت شما در بازی نیز به مقدار بیشتری سر خود را تکان میدهد. به این ترتین بدون از دست دادن دید به نمایشگردر دنیای واقعی، میتوانید در بازی اطرافتان را کامل ببینید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی ها برای بازی کدامند؟ (25تیرماه)

نظرات در مورد : فهرست استیم و زره های جدید و مدل های خانم به راست اضافه میشوند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *