معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

پاک کننده های رجیستری برنامه های نرم افزاری هستند که موارد غیر ضروری را از رجیستری ویندوز حذف می کنند. آنها به ویژه برای حذف ورودی های رجیستری که به فایلهایی اشاره می کنند که دیگر وجود ندارند مفید هستند.شما با استفاده از این نرم افزارها قادر خواهید بود تا تمامی مشکلات و ارورهای موجود در رجیستری را از بین ببرید و بصورت حرفه ای کلیدهای بلا استفاده و منسوخ را حذف کنید و سبب افزایش سرعت ویندوز و پایداری سیستم شوید.

بهترین پاک کننده رجیستری رایگان

ما فقط برنامه های پاک کننده رجیستری رایگان را در این لیست آورده ایم  به عبارت دیگر ، فقط پاک کننده های رجیستری کاملاً رایگان. هر برنامه پاک کننده رجیستری که هزینه ای از هر نوع (مثلاً ، shareware ، trialware) دریافت می کند ، در این مقاله معرفی نکردیم.

پاک کننده های رجیستری رایگان فقط باید برای عیب یابی مسائل خاص استفاده می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن رجیستری و نرم افزارهای مربوط به آن ، به س FAالات متداول Registry Cleaners مراجعه کنید.

1- CCleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

CCleaner بهترین برنامه پاک کننده رجیستری رایگان است که ما تست کرده ایم. استفاده از آن آسان است، از شما می خواهد که قبل از تغییر از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه کنید و تعدادی ابزار مفید دیگر را نیز شامل می شود.

Piriform هر دو نسخه قابل نصب و پورتابل پاک کننده رجیستری رایگان خود را ارائه می دهد.

اگر قصد دارید از یک ابزار خودکار برای رفع مشکلی که به دلیل مشکل در رجیستری ایجاد شده استفاده کنید ، توصیه می کنیم از ابزار پاک کننده رجیستری رایگان Piriform’s CCleaner Freeware Cleaner استفاده کنید.

جدیدترین نسخه پاک کننده رجیستری CCleaner روی ویندوز 10 ، ویندوز 8 و ویندوز 7 اجرا می شود. همچنین با macOS 10.8 ، 10.9 ، 10.10 ، 10.11 ، 10.12 ، 10.13 ، 10.14 ، 10.15 و  11 سازگار است.

CCleaner v5.84 را با استفاده از هر دو نسخه پورتابل و قابل نصب بر روی نسخه 64 بیتی ویندوز 10 و ویندوز 8 تست شده است.

2- Wise Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Wise Registry Cleaner بسیارشبیه به سایر ابزارهای رجیستری دارای رتبه برتر است.

برخی از مزایای بزرگ پاک کننده رجیستری رایگان Wise عبارتند از: اسکن سریع رجیستری ، اسکن های برنامه ریزی شده ، به روز رسانی ، و تفکیک واضح بین مشکلات عادی و مواردی که “ناامن” هستند برای سیستم ، از جمله ویژگی هایی است که کاربران دوست داشتند.

Wise Registry Cleaner برای بارگیری  Wise Disk Cleaner در پایان نصب کاربران را مجبور می کند، اما می توانید آن را رد کنید.

Wise Registry Cleaner در دو نسخه قابل نصب و پورتابل  در دسترس می باشد و می تواند در Windows 10 ، Windows 8 ، Windows 7 ، Windows Vista و Windows XP استفاده شود. نسخه  نصبی  v10.4.1 را در ویندوز 10 تست شده است.

3- JetClean

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

JetClean ، یک پاک کننده رجیستری رایگان توسط BlueSprig است، که زیاد به آن اشاره ای نشده است ، اما دریافتیم که بسیار خوب عمل می کند. این برنامه تنها در چند ثانیه کل رجیستری را اسکن کرده و دارای رابط کاربری خوبی است.

دو چیز عمده وجود دارد که در JetClean دوست نداریم. یکی: تعداد کوکی هایی که به طور پیش فرض قابل نگهداری می داند، کمی بیش از حد است. دو: سعی می کند نوار ابزار را نصب کند ، اما می توانید هنگام نصب آن را رد کنید.

مورد بعدی این که که نسخه پورتابلJetClean به راحتی در دسترس نمی باشد. بله شاید بگویید یکی وجود دارد ، اما باید از داخل نسخه نصب شده را روی رایانه خود ایجاد کنید.

پاک کننده رجیستری JetClean از هر دو نسخه 32 و 64 بیتی Windows 10 ، Windows 8 ، Windows 7 ، Windows Vista ، Windows XP و Windows 2000 پشتیبانی می کند.

v1.5.0 را در ویندوز 10 و ویندوز 7 آزمایش شده است.

4-پاک کننده رجیستری Auslogics

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Auslogics Registry Cleaner یکی دیگر از برنامه های عالی پاک کننده رجیستری است – احتمالاً یکی از ساده ترین پاک کننده های رجیستری است.

یکی از ویژگی های خوب این رفع کننده رجیستری ، صفحه گزارش های بسیار دقیق است. پس از هرگونه پاکسازی، می توانید سندی را باز کنید که به طور کامل همه چیز را که برنامه ثابت کرده نشان می دهد.

در قسمت تنظیمات می توانید به Rescue Center دسترسی پیدا کنید ، که لیستی از پشتیبان های ثبت شده قبل از هر تمیز کردن است. اگر هرگز نمی خواهید پشتیبان ها را از دست بدهید، می توانید تنظیمات را ویرایش کنید.

این با نسخه های جدید ویندوز مانند ویندوز 10 و ویندوز 8 و احتمالاً نسخه های قدیمی تر نیز سازگار است.

Auslogics Registry Cleaner v9 در ویندوز 10 آزمایش شد.

قبل و بعد از نصب Auslogics Registry Cleaner، ممکن است از شما خواسته شود برنامه های دیگری را نصب کنید ، اما اگر مایل نیستید آن را نصب نکنید ، حذف آن آسان است.

5-Registry Repair

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

یکی دیگر از پاک کننده های خوب رجیستری و رایگان است. استفاده از آن بسیار ساده است و اگر برنامه های دیگر برای شما کار نمی کنند، گزینه خوبی است.

این برنامه برای Windows 8 ، Windows 7 ، Windows Vista و Windows XP طراحی شده است.

ما v5.0.1 را در ویندوز 10 و ویندوز 7 تست کردیم.

6- Advanced SystemCare Free

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Advanced SystemCare Free یکی از بسیاری از برنامه های رایگان IObit است. Registry Clean ابزاری است که پاک سازی رجیستری را انجام می دهد.

ما دریافتیم که اسکن رجیستری بدون توجه به تعداد خطاهایی که برنامه پیدا می کند بسیار سریع است. سیستم پیشرفته SystemCare عالی دارد زیرا شما حتی نیازی به مشاهده نتایج برای تعمیر آنها ندارید. علاوه بر این ، می توانید در صورت خاتمه تمیز کردن کامپیوتر خود را خاموش یا راه اندازی مجدد کنید، بنابراین نگران آن نباشید.

چیزی که ما در این نرم افزار دوست نداریم این است که اگر دنبال یک نوع پاکسازی خاص هستید، مانند تمیز کردن رجیستری، ابتدا باید همه گزینه های دیگر را uncheck کنید.

برای اجرای فرایند پاکسازی رجیستری،  Manual Mode از تب Care را انتخاب کنید. برای پاک کردن همه کادرهای تأیید ، Select All را چند بار انتخاب کنید و سپس Registry Clean و سپس SCAN را انتخاب کنید. گزینه Deep Clean به نسخه پروفشنال برنامه نیاز دارد.

ASC در ویندوز 11 ، ویندوز 10 ، ویندوز 8 ، ویندوز 7 ، ویندوز ویستا و ویندوز XP کار می کند. ما v14 را در ویندوز 10 تست شده است.

7-AML Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

AML Registry Cleaner زمانی که ما آن را برای اولین بار اطلاعات آن را گردآوری کردیم ، قرار بود بخشی از این لیست نباشد،اما بعدها جزو بیشترین پیشنهادات ما به خواننده ها شد.

رابط کاربری این برنامه کمی قدیمی است ، اما AML Registry Cleaner این این ایراد را با جستجوی قوی در رجیستری ، تعداد زیادی ابزار اضافی رایگان و سابقه طولانی که باعث ایجاد مشکلات بیشتر نشده است، جبران می کند.

لیست رسمی سیستم عامل های پشتیبانی شده این برنامه شامل نسخه های 64 و 32 بیتی ویندوز 8 ، ویندوز 7 ، ویندوز ویستا و ویندوز XP است. v4.25 را در ویندوز 10 و ویندوز 7 تست شده است.

8-PowerTools Lite

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

PowerTools Lite یک برنامه پاک کننده رجیستری رایگان است که توسط Macecraft ، که سازنده چندین ابزار محبوب ویندوز است ساخته شده است. PowerTools Lite سریع است.

هیچ نوار ابزار یا برنامه دیگری مانند سایر تمیز کننده های رجیستری رایگان سعی نکرده نصب کند.

با Windows 10 ، Windows 8 ، Windows 7 ، Windows Vista و Windows XP کار می کند. با این حال، این ابزار در ویندوز 7 پشتیبانی نمی شود. ما jv16 PowerTools Lite را در ویندوز 8 آزمایش کردیم.

9-Kingsoft PC Doctor

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Kingsoft PC Doctor یکی دیگر از پاک کننده های رجیستری است که در مجموعه نرم افزار تعبیه شده است.

استفاده از این برنامه واقعاً آسان است و اجرا برنامه بدون هیچ زحمتی بسیار آسان است.

یکی از مواردی که  کاربران در مورد Kingsoft PC Doctor دوست ندارند این است که نمی توانید بعداً پاکسازی رجیستری را برنامه ریزی کنید، اما در عوض باید آن را به صورت دستی اجرا کنید. اسکن های دستی مقدار زیادی خطا پیدا می کنند که تنها با یک کلیک تا حذف شدن فاصله دارند.

گفته می شود Kingsoft PC Doctor فقط با ویندوز 7 ، ویستا و XP کار می کند ، اما بنابر گفته ها v3.7 در ویندوز 8 و ویندوز 10 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است.

10-EasyCleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

EasyCleaner یکی از قدیمی ترین و معتبرترین پاک کننده های رجیستری رایگان موجود است. رابط کاربری کمی قدیمی داراست، اما یک ابزار تعمیررجیستری قوی است.

اسکن رجیستری برای EasyCleaner بسیار بیشتر از سایر پاک کننده های رجیستری طول میکشید، اما در کل اسکن را به خوبی انجام می دهد. همچنین در هنگام نصب از ما خواسته نشده است که یک نوار ابزار مرورگر کاملاً غیر مرتبط و بی فایده نصب کنیم! هر دو نسخه  قابل نصب و پورتابل این پاک کننده رجیستری موجود است.

وب سایت ToniArts می گوید که این نرم افزار در ویندوز XP ، 2000 ، NT ، ME ، 98 و 95 کار می کند ، اما ممکن است در نسخه های جدیدتر ویندوز نیز از آن استفاده کنید.

نسخه v2.0.6.380 را در ویندوز 8 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است، اما در ویندوز 10 به درستی درست کار نمیکند.

11-Argente Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگانیکی از کاملترین نرم افزارهایی که می توان آن را به عنوان ابزاری مفید برای پاکسازی رجیستری استفاده کرد، با پاکسازی هسته ویندوز در سرعت و عملکرد ویندوز تفاوت چشم گیری ایجاد می کند.. با چند کلیک ساده کل فایلهای رجیستری را اسکن و فایلهایی که در طول مدت استفاده از ویندوز ایجاد شده اند و به شکلی اضافی هستند حذف می شوند. AVS Registry Cleaner نه تنها رجیستری چند فایل ایجاد شده از وبگردی ، فایل های اضافی که در نرم افزارهای کاربردی ایجاد شده یا باقی مانده اند و همچنین حذف و پاکسازی کامل هارددیسک از اطلاعات اضافی از جمله مواردی که در نرم افزار AVS Registry هستند استفاده شده است. Cleaner دیده می شوند.

Argente Registry Cleaner یک پاک کننده رجیستری است که در ابتدا برنامه را باز می کنید و جادوگر کوچکی را راهنمایی می کند ، که اسکن خطاها را بسیار آسان می کند. این برنامه به اندازه بسیاری از برنامه های موجود در این لیست مشکلات  را پیدا می کند.

پشتیبان گیری از رجیستری قبل از حذف هر مورد رجیستری به طورخودکارایجاد می شود، و یک حالت تعمیر و نگهداری خودکار هنگام پاکسازی رایانه شما تمام تمیزکاری را برای شما انجام می دهد، بدون هیچ گونه دخالت از طرف شما، که واقعاً خوب است.

لغو تغییرات در رجیستری شما بسیار آسان است زیرا می توانید به پشتیبان گیری ایجاد شده به صورت خودکار بازگردید یا هر زمان که دوست داشتید از رجیستری پشتیبان تهیه کنید ، و سپس رجیستری را از قسمت واگرد تغییرات برنامه بازگردانید.

Cleaner Registry Argente در Windows 10 ، Windows 8 ، Windows 7 ، Windows Vista و Windows XP کار می کند. ما v3.1 را روی ویندوز 10 و ویندوز 7 آزمایش کردیم.

وب سایت نرم افزار Argente به زبان اسپانیایی است ، اما پیوند بارگیری بالا به یک صفحه انگلیسی است. همچنین یک نسخه قابل حمل در Softpedia وجود دارد.

12-WinUtilities Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

WinUtilities Free شبیه Advanced SystemCare Free است زیرا علاوه بر پاک کننده رجیستری ، ابزارهای زیادی نیز دارد. پاک کننده رجیستری این برنامه در Modules> Clean Up & Repair قرار دارد.

این پاک کننده رجیستری شما را از طریق یک جادوگر راهنمایی می کند تا بتوانید مناطق مورد نظر رجیستری را برای اسکن انتخاب کنید ، و سپس می توانید قبل از انجام هرگونه پاکسازی ، یک نقطه بازیابی ایجاد کنید. همچنین می توانید لیست خطاها را به یک فایل HTML صادر کنید.

چیزی که ما در مورد WinUtilities Registry Cleaner دوست داریم این است که می توانید نقاط بازیابی را طوری تنظیم کنید که پس از چند روز به طور خودکار حذف شوند. این امر به شما کمک می کند تا رایانه خود را از هرگونه درهم و برهمی در امان نگه دارید و در عین حال مدتی به شما زمان می دهد تا رایانه خود را به وضعیت قبل از ایجاد تغییرات در رجیستری بازگردانید.

اگر ترجیح می دهید کل کامپیوتر خود را بازیابی نکنید ، می توانید رجیستری را با استفاده از پشتیبان گیری خودکار رجیستری این برنامه به حالت قبلی بازگردانید.

WinUtilities Free با نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز 11 ، ویندوز 10 ، ویندوز 8 ، ویندوز 7 ، ویندوز ویستا و ویندوز XP کار می کند.

13-Little Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگاناین برنامه رایگان، پاک کننده رجیستری ویندوز برخی از ویژگی های عالی را در حداقل برنامه قرار می دهد. با این برنامه می توان مشکلات بیشتری در رجیستری نسبت به سایر پاک کننده های رجیستری پیدا کرد، بنابراین اگر یکی از موارد دیگر در این لیست برای شما خوب کار نمی کند ، این برنامه را امتحان کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد قبل از پاکسازی از پوشه مورد نظر در رایانه خود برای پشتیبان گیری خودکار رجیستری استفاده کنید، می تواند از اسکن برخی پرونده ها و پوشه ها چشم پوشی کند، قبل از حذف فایل های رجیستری یک نقطه بازیابی ایجاد می کند و می تواند رایانه شما را برای ورود نامعتبر رجیستری اسکن کند.

Little Registry Cleaner باید با نسخه های اخیر ویندوز خوب کار می کند. نسخه 1.6.0 را در ویندوز 10 آزمایش شده وبدون مشکل کار می کند.

14-Eusing Free Registry Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Eusing Free Registry Cleaner یکی دیگر از پاک کننده های رایگان رجیستری است. ما اغلب در معرفی پاک کننده های رجیستری نام این برنامه را مشاهده می کنیم، اما چیز جالبی در مورد آن پیدا نکردیم.

به یاد داشته باشید، برنامه پاک کننده رجیستری یک ابزار معمولی تعمیر و نگهداری رایانه نیست. تمیز کننده های رجیستری معمولاً سرعت رایانه شما را افزایش نمی دهند یا پیشرفتهای روزمره دیگری را در رایانه شما ارائه نمی دهند. پاک کننده های ثبت باید فقط برای کمک به حل مشکلات خاص مورد استفاده قرار گیرند.

نرم افزار Eusing اذعان دارد که پاک کننده رجیستری رایگان آنها روی ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند.ورژن v4.5 را در ویندوز 10 آزمایش شده است.

15-Cleanersoft Free Registry Fix

Cleanersoft Free Registry Fix  عملکردی شبیه Eusing Free Registry Cleaner داردمعرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگانبا این اوصاف ، ما مطمئن نیستیم که کدام یک از این دو برنامه پاک کننده رجیستری در ابتدا ساخته شده بودند. تنها دلیلی که ما Cleanersoft را پایین تر از Eusing قرار داده ایم این است که اسکن رجیستری این برنامه زمان زیادی برد.

بیشتر بخوانید  طرح رجیستری چیست؟

از بین پاک کننده های رجیستری رایگان که ما آزمایش کرده ایم ، این یکی بیشترین تعداد ثبت رجیستری را پیدا کرده است ، اما لزوما به این معنی نیست که بهترین برنامه است.

آزمایش ما شامل v2.1 پاک کننده رجیستری رایگان Cleanersoft Software در ویندوز 10 بود، اما با ویندوز 8 ، ویندوز 7 و نسخه های قدیمی تر ویندوز نیز کار می کند.

16-Free Window Registry Repair

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگاناین برنامه یادآوری از برنامه های Euse Free Registry Cleaner و Cleanersoft Free Registry Fix را می دهد، بنابراین ارزیابی ما مشابه این دو برنامه است. در صورت نیاز این پاک کننده رجیستری را امتحان کنید.

زمان اسکن این برنامه بیشتر از برخی از پاک کننده های رجیستری با رتبه های بالاتر است، اما در کل به نظر می رسد یک ابزار مناسب است.

وب سایت RegSofts Software می گوید این برنامه با ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا ، XP و 2000 ، NT ، ME و 98 سازگار است. این برنامه با موفقیت در ویندوز 10 و ویندوز 7 استفاده شده است.

17-nCleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

به نظر می رسد nCleaner مانند سایر موارد در این زمینه از لیست ما پاک کننده رجیستری است. تمام پاکسازی استاندارد رجیستری شما و همچنین برخی از پاکسازی سیستم را انجام می دهد.

ما متوجه شدیم که رابط کاربری nCleaner کمی گیج کننده است و سالهاست به روز نشده است. با این حال، ما مجبور شدیم حداقل پس از دریافت این همه پیشنهاد این برنامه ، آن را در این مقاله قرار دهیم تا به لیست اضافه شود.

nCleaner v2.3.4 را در ویندوز 10 و 8 آزمایش شده و به نظر می رسد که خوب کار می کند، اما فقط تا Windows Vista پشتیبانی می شود.

18-ACleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

ACleaner یکی دیگر از پاک کننده های رجیستری رایگان است. اگرچه کمی قدیمی به نظر می رسد ، اما برای سیستم عامل های جدیدتر کار می کند و کارش را به خوبی انجام می دهد.

رجیستری ویندوز قبل از برطرف کردن هرگونه مشکل بطور خودکار بکاپ گیری می شود و بازیابی تنها با چند کلیک ممکن است.

همچنین یک مدیر راه اندازی و پاک کننده سیستم وجود دارد که همراه ACleaner ارائه می شود ، اما پیدا کردن پاک کننده رجیستری کار دشواری نیست.

ACleaner با Windows 10 از طریق Windows 2000 کار می کند. ما ورژن 5 را در Windows 10 و Windows 7 آزمایش کردیم و بدون هیچ مشکلی.

19-Secure Eraser

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

یک مجموعه برنامه است که شامل یک بخش اختصاصی برای پاکسازی رجیستری و همچنین برای سایر ابزارها مانند خرد کننده فایل است. به نظر می رسد عملکرد پاکسازی رجیستری Secure Eraser بیشتر خطاها و ورودی های نامعتبر را پیدا کرده است.

پس از پاکسازی رجیستری ، یک صفحه نتایج در مرورگر اینترنت شما نمایش داده می شود. که ممکن است آزاردهنده باشد، اما به راحتی می توانید از آن خارج شوید.

با ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. نسخه 5 را در ویندوز 8 آزمایش واجرا شده است.

پس از نصب Secure Eraser ، ممکن است از شما بخواهد که برنامه دیگری را به رایانه خود اضافه کنید ، اما اگر ترجیح می دهید برنامه اضافی را نصب نکنید ، می توانید این مورد را رد کنید.

20-Free Error Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Free Error Cleaner یک پاک کننده رجیستری توسط PC Sleek با رابط کاربری آسان است. علاوه بر رجیستری ، چندین پارامتر دیگر را نیز دارا می باشد، اما اگر فقط می خواهید مشکلات رجیستری را برطرف کنید، غیرفعال کردن آنها بسیار آسان است.

اگرچه برنامه قدیمی و ساده به نظر می رسد ، اما قبل از پاکسازی از رجیستری پشتیبان تهیه می کند و به نظر می رسد به اندازه بسیاری از پاک کننده های رجیستری موجود در این لیست مشکلات زیادی را پیدا می کند.

گفته می شود Free Error Cleaner در ویندوز 7 ، ویستا و XP کار می کند. v3.46 را در ویندوز 8 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است.

21-Registry Distiller

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Registry Distiller یکی دیگر از پاک کننده های رایگان رجیستری است، اما به راحتی سایر برنامه های موجود در این لیست به نظر نمی رسد. کار با رابط کاربری برنامه یا مشاهده نتایج در آن چندان آسان نیست. با این حال، با توجه به اینها، ظاهراً در یافتن خطاها کار بزرگی انجام می دهد.

هنگامی که ما Registry Distiller را آزمایش کردیم، 10 ثانیه طول کشید تا بیش از 500 خطا پیدا شود، که بسیار بهتر از سایر پاک کننده های رجیستری در این لیست است.

گفته می شود که در ویندوز ویستا و XP کار می کند. ما Registry Distiller نسخه 1.03 را در ویندوز 8 و ویندوز 7 آزمایش کردیم و مشکلی نداشتیم.

22-Ss Registry Fixerمعرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Registry Fixer یک پاک کننده رجیستری رایگان است که احتمالاً یکی از ساده ترین برنامه هایی است که ما تا به حال استفاده کرده ایم. بدون هیچ آپشن اضلفه ای  اسکن را در چند ثانیه آسان می کند.

تنها یک گزینه درRegistry Fixer موجود است ، پشتیبان گیری از رجیستری قبل از تمیز کردن. این تنظیم به طور پیش فرض فعال است.

گفته می شود Registry Fixer فقط با ویندوز XP کار می کند، اگرچه نسخه 2.0 را در ویندوز 8 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است.

23- Registry Life

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

 

Registry Life، توسط ChemTable Software، یک پاک کننده رجیستری رایگان است که شما را از طریق جادوگری که به راحتی می توانید برای تمیز کردن رجیستری اجرا کنید، اجرا می کند.

با استفاده از Registry Life، می توانید نه تنها مشکلات مربوط به رجیستری را برطرف کنید، بلکه رجیستری را نیز مرتب کنید و حتی به یک ابزار رایگان اضافی دسترسی سریع داشته باشید تا برنامه ها را با رایانه خود متوقف یا به تأخیر بیندازید.

یکی از مواردی که ما هنگام آزمایش Registry Life مورد پسند نبوداین است که گاه به گاه برنامه های تبلیغاتی  در این برنامه وجود دارد.

Registry Life با نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز 8 از طریق ویندوز XP کار می کند. همچنین می توانید آن را در ویندوز 10 فعال کنید.

24-System Mechanic

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

System Mechanic برنامه دیگری است که می تواند ورودی های نامعتبر و بلا استفاده رجیستری را پاک کند. هر چند این برنامه بسیار پیشرفته تر از یک پاک کننده رجیستری است.

در System Mechanic ابزارهای مختلفی مانند پاک کننده ناخواسته مرورگر اینترنت ، پاک کننده آشغال ویندوز، ابزار حذف نصب، خرد کننده فایل ، تقویت کننده عملکرد سیستم و موارد دیگر وجود دارد.

برای دسترسی به پاک کننده رجیستری از دکمه Deep scan در صفحه اصلی استفاده کنید. این برنامه مشکلات دیگر رایانه شما را نیز اسکن می کند و گزینه ای برای پاک کردن همه چیز یا فقط مشکلات رجیستری خواهید داشت.

هنگام کار با پاک کننده رجیستری ، تنظیمات اختیاری زیادی وجود ندارد ، اما ممکن است برای اکثر مردم خوب باشد. از دکمه Repair all یا Repair selected پس از تجزیه و تحلیل برای حذف ورودی های مشکل دار رجیستری استفاده کنید.

گفته می شود System Mechanic در ویندوز 7 تا ویندوز 10 کار می کند. نسخه 19.5 را در ویندوز 10 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است.

25-Registry Recycler

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Registry Recycler یکی دیگر از پاک کننده های رجیستری رایگان است که به نظر می رسد خطاهای رجیستری بیشتری نسبت به سایر برنامه های موجود در این لیست پیدا می کند.

این برنامه قبل از تمیز کردن به طور خودکار پشتیبان گیری از رجیستری را ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که در صورت بروز هرگونه مشکل در طول فرآیند، همیشه  بتوانید برگردید. علاوه بر تمیز کردن ، Registry Recycler همچنین می تواند رجیستری را defrag کند.

بسته به نسخه ای که در صفحه بارگیری انتخاب می کنید ، می توانید از این ابزار پاک کننده رجیستری رایگان به عنوان یک برنامه پورتابل استفاده کنید یا مانند نرم افزار معمولی آن را نصب کنید.

Registry Recycler با ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. نسخه 0.9.3.1 را در ویندوز 8 آزمایش شده است.

26-RegSeeker

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

RegSeeker یکی دیگر از پاک کننده های رجیستری پورتابل است. اسکن توسط این برنامه سریع است و به نظر می رسد مقدار معقولی از همان خطاهایی را که سایر برنامه های گفته شده دراین لیست می توانند پیدا کنند، پیدا کند.

رابط کاربری این برنامه به اندازه برخی دیگر از پاک کننده های رجیستری ساده نیست ، اما به نظر می رسد که به همان شیوه عمل می کند و اکثر مشکلات رجیستری را پیدا کرده و برطرف می کند.

RegSeeker با ویندوز 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. v4.7 را در ویندوز 8 کاملا تست شده است.

27-TweakNow RegCleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

TweakNow RegCleaner یکی دیگر از پاک کننده های رجیستری است که به عنوان مجموعه ای با بسیاری از ابزارهای داخلی دیگر عمل می کند.

پاک کننده رجیستری در این برنامه دارای یک گزینه اسکن منظم و عمیق است تا اطمینان حاصل شود که تا آنجا که می تواند خطاها و مشکلات را دریافت می کند. حتی می توانید یک مسیر خاص را مستقیماً در ویرایشگر رجیستری ویندوز باز کنید تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید مشاهده کنید. یکی از چیزهایی که ما در مورد این برنامه دوست نداشتیم این است که کمی گیج کننده است که بدانیم کدام موارد رجیستری را حذف می کنید و کدام دست نخورده باقی می مانند.

TweakNow RegCleaner با ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. وv7.3.6 را در ویندوز 8 آزمایش شده است.

28-MV RegClean

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگانMV RegClean بسیار قدیمی به نظر می رسد، و ممکن است خیلی خوب باشد، اما به نظر می رسد با تمیز کردن عمیق رجیستری خوب عمل می کند.

هنگام آزمایش این برنامه ، ظاهراً مشکلات بسیار بیشتری نسبت به سایر برنامه های موجود در این لیست پیدا شد. از رجیستری به طور خودکار پشتیبان گیری می شود ، بنابراین نیازی به انجام دستی نیست.

یکی از مواردی که ما در مورد این پاک کننده رجیستری دوست نداشتیم این است که رابط کاربری در آن کمی سخت است.

گفته می شود MV RegClean در ویندوز 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. ما MV RegClean v5.9 را در ویندوز 8 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است.

29-Baidu’s PC Faster

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

یک مجموعه برنامه است که شامل هزاران ابزار بهینه سازی سیستم است که یکی از آنها پاک کننده رجیستری است. این برنامه به سرعت نصب و کار می کند و دارای رابط کاربری ساده است. بسیار عالی است که Baidu PC Faster به طور خودکار از رجیستری پشتیبان گیری می کند، اما متأسفانه شما باید همزمان با تمیز کردن مشکلات رجیستری، فایلهای ناخواسته ویندوز را اسکن و پاک کنید.می توانید بخش پاک کننده رجیستری Baidu PC Faster را در منوی Cleaner پیدا کنید.

Baidu PC Faster را در ویندوز 10 ، 8 و 7 بدون هیچ مشکلی آزمایش شده است. همچنین در ویندوز ویستا و XP کار می کند.

30-RegCleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

به نظر می رسد RegCleaner خطاها و مشکلات مشابهی را در رجیستری مانند سایر برنامه های معرفی شده این لیست را پیدا کرده .

یک مشکل آشکار در مورد این برنامه این است که کنترل های اسکن و حذف خطاهای رجیستری در منوی فایل هستند. این بسیار متفاوت از سایر برنامه های موجود در این لیست است زیرا کنترل برنامه را کمی پیچیده می کند.

گذشته از رابط کاربری متفاوت ، RegCleaner مشابها خطاهای رجیستری را پیدا می کند.

گفته می شود RegCleaner در ویندوز 7، ویستا و XP کار می کند. با این حال ، این ابزار در Windows Vista بالاترپشتیبانی نمی شود. نسخه 4.3 را در ویندوز 8 آزمایش  شده و مشکلی پیدا نشده است.

31-Your Cleaner

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

Cleaner شما یک پاک کننده رجیستری خوب با رابط کاربری آسان است.

هنگام آزمایش این برنامه ، مقدار زیادی خطا پیدا می شود که می توان آن را با اکثر برنامه های دیگر این لیست مقایسه کرد. همچنین ، قبل از هرگونه تمیز کردن ، از رجیستری به طور خودکار پشتیبان گیری می شود، که این یک ویژگی خوب است.

Cleaner شما با تمام نسخه های ویندوز کار می کند. ورژن Your Cleaner v1.11 را در Windows 10 و Windows 8 بدون مشکل آزمایش شده است.

بارگیری این برنامه یک فایل RAR است، به این معنی که برای باز کردن آن به برنامه ای مانند 7zip نیاز دارید.همچنین، زبان پیش فرض برای نصب کننده برنامه ممکن است استونیایی باشد ، اما به راحتی می توانید آن را از منوی کشویی تغییر دهید.

32-ToolWiz Care

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

ToolWiz Care دارای بیش از 50 ابزار داخلی است که یکی از آنها در برگه Cleanup برنامه “Registry Cleanup” نام دارد.

این برنامه به سرعت اجرا می شود ، خطاها را دسته بندی می کند و تقریباً در یک لحظه آنها را حذف می کند. حتی به نظر می رسید که مشکلات رجیستری بیشتری نسبت به سایر برنامه های این لیست پیدا کرده است.

می توانید یک گزینه در تنظیمات را فعال کنید تا قبل از حذف هرگونه مشکل در رجیستری ، به طور خودکار یک نقطه بازیابی ایجاد کنید ، که این یک راه خوب برای محافظت در برابر مشکلات احتمالی رایانه از روند حذف است.

هنگام باز کردن اولین فایل راه اندازی می توانید از ToolWiz Care بدون نصب آن استفاده کنید.

ToolWiz Care با ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، ویستا و XP کار می کند. ما ToolWiz Care v4.0 را در ویندوز 10 و ویندوز 8 آزمایش شده است.

33-RegScrubVistaXP

معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

این برنامه تعداد بیشتری مشکل رجیستری نسبت به اکثر برنامه های موجود در این لیست پیدا کرده است. با این اوصاف، این برنامه واقعاً کاربر پسندترین برنامه موجود نیست.

در حین آزمایش این برنامه ، متوجه شدیم هیچ ویژگی پشتیبان گیری از رجیستری خودکار ندارد ، که استفاده از آن را کمی خطرناک می کند مگر اینکه به یاد داشته باشید که خودتان پشتیبان تهیه کنید، که می توانید از داخل برنامه انجام دهید.

گفته می شود RegScrubVistaXP فقط با ویندوز ویستا و XP کار می کند ، اما ما نسخه 1.6 را در ویندوز 10 آزمایش شده و مشکلی نداشته.

آیا پاک کننده رجیستری رایگان دیگر می شناسید؟

ما سعی کرده ایم همه پاک کننده های رجیستری رایگان موجود را در این لیست اضافه کنیم، اما اگر موردی را از دست دادیم، در بخش نظزات به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن را به لیست اضافه کنیم!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 33 پاک کننده رجیستری رایگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *