معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری یکی از ابزارهای بسیار کارآمد برای مدیریت مالی کسب و کارها محسوب می شود. اگر شما هم مدیر یک کسب و کار باشید، قطعا به یک سیستم مدیریت منظم مالی نیاز دارید تا بتوانید هر گونه حساب های پرداخت شده، پرداخت نشده، بدهی، بستانکاری و دیگر موارد حسابرسی را کنترل کنید و از سرمایه خود به نحوی محافظت کنید.

گروه فناوری اطلاعات پارمیس با طراحی نرم افزار حسابداری پارمیس این امکان را فراهم کرده است. با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به راحتی می توانید مدیریت مالی کسب و کارتان را در دست داشته باشید.

مزایا نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس یکی از نرم افزارهای حسابداری که در شرکت پارمیس به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود، استفاده از نرم افزار CRM پارمیس است که نقش مهمی را برای حفظ ارتباط بین واحد فروش و مشتریان ایفا می کند. CRM یا Customer Relationships Management به معنای ارتباط با مشتری می باشد که شرکت فناوری ارتباطات پارمیس با طراحی نرم افزار سی آر ام پارمیس قصد دارد، یک ارتباط پایدار را بین فروشنده یک محصول و مشتری به ارمغان آورد. این قدم اول از اهداف طراحان نرم افزار CRM پارمیس است و قدم بعدی جذب مشتری های جدید است.

در نرم افزار CRM پارمیس می توانید تمام اقداماتی که مشتری از زمان ارتباط با واحد فروش کسب و کارتان انجام می شود را ثبت و پیگیری نمایید. این امر باعث می شود مشتری نیز، از عملکرد و نظم شما رضایت کافی را داشته باشد و به عنوان مشتری وفادار در مجموعه باقی بماند. همچنین این نظم باعث جلوگیری از سردرگمی کارشناسان واحد فروش می شود تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند.

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

در هر کسب و کاری مدیریت حقوق و دستمزد افرادی که در آن کسب و کار مشغول به کار هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر باید با دقت، به موقع، با محاسبات صحیح و با در نظر داشتن عملکرد کارمندان و کارگران انجام پذیرد. در واحد حسابداری و مالی هر شرکتی، دغدغه محاسبه حقوق و دستمزد مطرح می شود. به میزانی که تعداد کارمندان بیشتر باشد، این دغدغه برای مدیریت حسابرسی در واحد حسابداری بزرگتر خواهد شد. ما در شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با طراحی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، مدیریت عملکرد کارکنان را بررسی کرده و مراحل صدور فیش حقوقی انجام می دهیم. از قابلیت های مهم نرم افزار حقوق و دستمزد می توانیم به پشتیبانی این نرم افزار از فایل اکسل دستگاه های ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان، اشاره کنیم.

مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • مدیریت عملکرد کارکنان با تعداد بالا
  • ساخت فایل های بیمه، دارایی و بانک
  • صدور فیش حقوقی
  • کاهش حجم کار حسابرسان

محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس با توجه به در نظر داشتن نیازهای مشتری در هر کسب و کاری طراحی شده است. گروه فناوری اطلاعات پارمیس، نرم افزار حسابداری پارمیس را با سری نرم افزارهای مختلف خود عرضه داشته تا بتواند نیازهای مختلف مدیریت مالی هر گروه شغلی را پاسخگو باشد. به همین دلیل اگر صاحب هر سطح از کسب و کار باشید، اعم از کوچک تا بزرگ، این نرم افزارها کارایی و مزایای خود را خواهند داشت. در ادامه می خواهیم به معرفی نرم افزارهای پارمیس بپردازیم که این نرم افزارها عبارتند از:

  • سری نرم افزار پارمیس پرو

این بسته نرم افزاری شامل نسخه های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می شود. نکته قابل توجه برای داشتن سری نرم افزارهای پارمیس پرو، سطح کسب و کارتان است. اگر کسب و کار کوچک یا متوسطی دارید، خرید سری نرم افزارهای پارمیس پرو به شما پیشنهاد می شود. در غیر این صورت می توانید از دیگر سری نرم افزارهای پارمیس استفاده کنید که در ادامه به آن می پردازیم. طراحان پارمیس از یک فضای کاربری بسیار ساده در طراحی سری نرم افزارهای پارمیس پرو استفاده کرده اند که شامل حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک خواهد شد.

  • سری نرم افزارهای پارمیس استار

سری نرم افزارهای پارمیس استار، با هدف توسعه کسب و کار شما طراحی شده اند. بنابراین اگر قصد توسعه و گسترش کسب و کارتان را دارید بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از سری نرم افزارهای پارمیس استار استفاده کنید. در صورتی که شما بخواهید بین واحدهای مختلف کارتان هماهنگی وجود داشته باشد، این امر با استفاده از نرم افزارهای پارمیس استار امکان پذیر خواهد بود. نرم افزار حسابداری پارمیس سری استار، سرعت عمل بالایی در ارائه گزارش های دقیق مالی دارد و با راهکار مبتنی بر ERP طراحی شده است. سیستم ERP باعث ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد اطلاعات بین واحدهای مختلف کسب و کارتان می شود.

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

  • سری نرم افزارهای پارمیس 360

سری نرم افزارهای پارمیس 360، یک بسته نرم افزاری است که شامل پرتال مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن های مختلفی می شود که بر روی بستر ابری و کلود شرکت فناوری اطلاعات پارمیس می باشد. از ویژگی های مهم استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس سری 360 می توانیم به در دسترس بودن آن در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی که باشید اشاره کنیم. این ویژگی، مدیریت مالی کسب و کار را برای افرادی که قابلیت ماندن در یک مکان و زمان مشخص را ندارند، امکان پذیر خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر در این سری نرم افزار حسابداری پارمیس، رشد پی در پی این محصول بوده که قابلیت های جدید همچون اسمارت پوز، پورتال فروشگاه و دیگر قابلیت ها در طول زمان به آن اضافه می گردد.

جمع بندی

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با ارائه نرم افزارهای حسابداری می تواند کمک شایانی در مدیریت امور حسابرسی و مالی کسب و کار شما باشد. با مطالعه موارد فوق و با توجه به نیاز کسب و کارتان می توانید نرم افزار حسابداری پارمیس مورد نظر خود را از طریق سایت www.ParmisIT.com خریداری کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *