معرفی ۵ برنامه آموزش و تمرین یوگا برای اندروید و آی‌اواس

اگر به دنبال تمرین و ورزش یوگا هستید، ولی امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی و تمرینی آن را ندارید، گوشی هوشمندتان به همراه برنامه‌های تمرینی یوگا می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۵ برنامه تمرین یوگا آشنا شوید.

  • Daily Yoga

Daily Yoga شامل ۱۰۰ کلاس آموزشی و تمرینی برای یوگا و مدیتیشن و برنامه‌های متنوعی برای تمامی سطوح در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه همچنین شامل ۵۰۰ پوزیشن مختلف، موزیک‌های مدیتیشن، برنامه کاهش وزن، انعطاف، تعادل، قدرت و … همراه با دستورالعمل‌هایشان می‌باشد.

دانلود برای اندروید و یا آی‌اواس

 

  • Yoga Monkey

این برنامه ۱۰ جلسه تمرینی یوگا را در اختیارتان قرار می‌دهد و برنامه‌‌هایی دارد که به شما برای خوابیدن راحت‌تر، مقابله با افسردگی، بهبود هضم، تسکین درد و … کمک می‌کند.

دانلود برای اندروید و یا آی‌اواس

 

  • Global Yoga Academy

Global Yoga Academy برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته پیشنهاد می‌شود. این برنامه تمرین‌های ۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای را برای شما ارائه داده و کتابخانه‌ای با ۲۰۰ پوزیشن و دستورالعمل برای هریک ارائه می‌دهد. همچنین کلاس‌های این برنامه با توجه به برنامه زمانی و قابلیت‌های شما می‌توانند شخصی سازی گردند.

دانلود برای اندروید و یا آی‌اواس

  • Yoga Studio

Yoga Studio شامل ۷۰ کلاس یوگا و مدیتیشن برای تمامی افراد و تمامی سطوح می‌باشد. وبه شما امکان انتخاب کلاس با توجه به زمان، توانایی، تمرکز و سطح مورد را می‌دهد. همچنین می‌توانید برنامه تمرینی خود را با تقویم گوشی نیز همگام‌سازی کنید.

دانلود برای اندروید و یا آی‌اواس

 

  • Pocket Yoga

Pocket Yoga شامل ۲۷ جلسه با زمان و سطوح مختلف می‌باشد. اگر که به دنبال یادگیری پوزیشن هستید، توضیحات کامل این برنامه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. این پوزیشن‌ها در قالب ۲۰۰ تصویر در این برنامه ارائه شده‌اند. این برنامه همچنین قابلیت همگام شدن با Siri را نیز دارد.

دانلود برای اندروید و یا آی‌اواس

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاثیر یوگا بر ذهن و بدن

نظرات در مورد : معرفی ۵ برنامه آموزش و تمرین یوگا برای اندروید و آی‌اواس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *