معرفی گوشی هوشمند هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین | کمپانی هوآوی شب گذشته در طی روید معرفی گوشی های هوشمند خانواده ی میت علاوه بر معرفی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو از یک گوشی هوشمند به نام هوآوی Mate RS 20 رونمایی به عمل آورد که اوج طراحی و هنر این کمپانی را به معرض نمایش می گذارد.

هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

مدیرعامل کمپانی هواوی کانسومر بی‌جی، ریچارد یو، در طی معرفی گوشی‌ های جدید این کمپانی اعلام نمود:

گوشی‌ های هوشمند یک پنجره ای مهم برای ورود به دنیای دیجیتال به حساب می آیند. گوشی های سری هواوی میت 20 با هوشی بیشتر، عمر باتری فوق العاده و عملکرد قدرتمند در بخش دوربین خود طراحی شده اند تا بهترین همراه برای کاربران باشند و آن‌ ها را به منظور لذت بردن از یک زندگی بسیار غنی‌ و پربار همراهی و توانمند نمایند.

هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

هرچند که هوآوی میت 20 پورشه دیزاین از نوع طراحی جالب توجه‌ ای بهره مند می باشد ولی در خصوص ویژگی های داخلی در اصل همان میت 20 پرو به حساب می آیند و همان سخت‌ افزار را در قلب خود جای داده است. از جمله‌ قابلیت های برجسته‌ ی این گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده ی قدرتمند کارین 980، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، قابلیت تشخیص چهره‌ ی سه‌ بعدی و ساختار دوربین سه‌ گانه در پنل پشتی با همان نوع چینش مربعی‌ اشاره نمود. این دوربین از ترکیب یک لنز اصلی 40 مگاپیکسلی، یک لنز 20 مگاپیکسل که مجهز به زاویه‌ ی فوق عریض کمپانی لایکا و یک لنز 8 مگاپیکسل می باشد، شکل گرفته است.

هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

در عین حال، نقطه‌ی قوت هوآوی میت 20 پورشه دیزاین نوع طراحی آن می باشد. این گوشی هوشمند در پنل  پشت خود از چرم و شیشه و همچنین نوار مسابقه‌ ای استفاده می نماید که نمایانگر خودروهای پورشه و خود این کمپانی است. این گوشی جذاب با استفاده از چرم و همچنین رنگ‌ های تیره، حس بسیار فوق العاده ای را به کاربر منتقل می نماید؛ در نهایت اگر به هوآوی میت 20 علاقه دارید ولی آن را در یک طراحی متفاوت‌ تری ترجیح می‌دهید، نسخه ی پورشه دیزاین می‌ تواند گزینه ی مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید  Huawei G10 با دو دوربین دوگانه آخر شهریور معرفی می شود

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند هوآوی Mate RS 20 پورشه دیزاین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *