معرفی لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

لپ تاپ گیمینگ EVO17-S | این روزها بازار بازی های کامپیوتری بسیار داغ می باشد و افراد زیادی نیز در این میان تصمیم می گیرند تا به عنوان یک گیمر در روزها تابستانی فعالیت نموده و بتوانند حداقل برای یک بار هم که شده بازی های جدید را تجربه نمایند. لازمه ی هر گیمر دارا بودن یک سیستم گیمینگ قدرتمند یا یک لپ تاپ گیمینگ می باشد و باید در این شرایط حتما این نوع از لپ تاپ ها سنجیده شوند.

لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

اواخر هفته ی گذشته شاهد رونمایی از یک لپ تاپ گیمینگ با نام EON15-S از سوی کمپانی اوریجین بودیم ولی در کنار این لپ تاپ قدرتمند، برادر بزرگتر آن نیز با مشخصاتی قوی‌ تر و طراحی منحصر به‌ فرد رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی سخت افزازی EVO17-S پردازنده‌ی اینتل Core i9 می باشد که به همراه صفحه نمایش 17 اینچی با کیفیت تصویر UHD قرار دارد. کمپانی سازنده این لپ تاپ ادعا می کند که لپ تاپش باریک‌ ترین و سبک‌ ترین لپ تاپی می باشد که از پردازنده‌ ی سری H خانواده کافی‌ لیک بهره مند می باشد.

لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

اگر کمی دقیق‌ تر به مشخصات فنی این لپ تاپ توجه کنیم، پردازنده‌ ی شاهد حضور پردازنده ی اینتل Core i9-8950HK در قلب محصول هستیم. پردازنده‌ ی گرافیکی Nvedia GeForce GTX 1070 با حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی خود می‌ تواند الهام بخش اجرای بازی‌ های بسیار سنگین با تنظیمات متوسط ویا شاید بالاتر باشد. سرویس‌ های اختصاصی اورکلاک برای پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ نیز همراه با آن ارائه می گردند. نسخه‌ های مختلف از EVO17-S می‌ توانند تا 32 گیگابایت حافظه‌ ی رم از نوع DDR4 با فرکانس ثابت 2667 مگاهرتز را در کنار دو حافظه‌ ی SSD از نوع M.2/NVMe با ظرفیت 4 ترابایتی یا هارد دیسک مکانیکی با ظرفیت بالاتر را داشته باشند.

قطعا رزولوشن و Firm Rate اجرای گیم ها، دو عامل اصلی برای گیمرها محسوب می گردد. به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا این لپ تاپ را در دو مدل با صفحه نمایش های Full HD و Ultra HD عرضه نماید. هم‌چنین فناوری G-Sync کمپانی انویدیا نیز در این لپ تاپ بکارگرفته شده است. هم اکنون اطلاعاتی در خصوص نوع پنل صفحه نمایش این لپ تاپ در دست نیست.

بیشتر بخوانید  بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2020

لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی لپ تاپ گیمینگ EVO17-S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *