معرفی سوپرمارکت آنلاین روکولند

سوپر مارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین روکولند : تا حالا برای شما پیش امده که مواد غذایی زیادی بخواهید ولی فرصت خرید را نداشته باشید؟ یا اینکه از شلوغی شهر و ترافیک بیزار باشید؟ گاهی برخی از ما زمانی که از سرکار می آییم دیگر حوصله رفتن به خرید را نداریم در اینجا چه باید بکنیم.

این روزها دیگر مانند گذشته نیست که حتما برای خرید خودمان به سوپر مارکت برویم بلکه روش های مدرن و آنلاینی به وجود آمده است که کار را برای ما ساده کرده است.زمان یکی از ارزشمندترین موضوعاتی است که در زندگی ما وجود دارد.

سوپرمارکت آنلاین روکولند

پر مصرف ترین کالاهای که روزانه ما آنها را مصرف می کنیم محصولات سوپر مارکتی هستند. تیم روکولند در این زمینه سال های زیادی است که تجربه داشته است و سعی نموده تا کالاهای تند مصرف را فراهم آورد و به روش آنلاین در اختیار عموم قرار بدهد.

سوپرمارکت آنلاین روکولند با بیشتر از 6000هزار محصول به عنوان یک مرکز خرید آنلاین برای تهران می باشد که سفارش های بالای 30هزار تومان را به صورت رایگان برای تهرانی های عزیز ارسال می کنند البته مزیت این سوپرمارکت این است که حتی در ایام تعطیل نیز باز می باشد و همچنین انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزیت های سوپرمارکت آنلاین روکولند می باشد که نباید آن را فراموش کنیم.

سوپرمارکت آنلاین روکولند به مشتریان عزیز اجازه می دهد که به راحتی برنامه روزانه خود را مدیریت کنند و بر روی هزینه های خریدشان کنترل داشته باشند.

در سوپرمارکت آنلاین روکولند محصولات به تاریخ های بروز می باشند که کمک می کند محصولات لبنیاتی و گوشت و مرغ نیز برای کاربران فراهم باشد.

شما در وب سایت روکولند با تب های لبنیات ، پروتئینی ،نوشیدنی ها،کالاهای اساسی،شوینده و بهداشتی و …. روبرو هستید و می توانید هر کدام را بخواهید انتخاب کنید و به سبد خریدیتان اضافه نمایید. (در تصویر زیر نمایی از وب سایت سوپرمارکت آنلاین روکولند را مشاهده می نمایید).

سوپرمارکت روکولند

خوشبختانه سوپرمارکت آنلاین روکولند برای محصولات خود گارانتی کیفیت محصول را ایجاد کرده است که شامل تعویض محصول یا بازگشت وجه می باشد و مشتریان اگر در قیمت یا کیفیت مشکلی داشته باشد یا از نوع بسته بندی محصول ناراضی باشد می تواند از گارانتی محصول استفاده نماید.

بیشتر بخوانید  چگونه در خرید ناموفق اینترنتی پول خود را پس بگیریم؟

روکولند تلاش می کند که تجربه ی متفاوت از خرید را برای مشتریان خود فراهم سازد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سوپرمارکت آنلاین روکولند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *