معرفی سری ساعت هوشمند هوآوی Watch 4

معرفی سری ساعت هوشمند هوآوی Watch 4

روز گذشته، هواوی رویدادی را در مونیخ برگزار کرد که در آن گوشی هوشمند P60 Pro و گوشی تاشو Mate X3 را معرفی کرد. این برند همچنین در این مراسم ساعت های هوشمند جدیدی را معرفی کرد. جدیدترین دستگاه های پوشیدنی Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro هستند. اینها به عنوان جانشینان سری Watch 3 سال گذشته وارد بازار شدند.

هوآوی واچ سری 4 دارای صفحه دایره ای با تاج چرخان و دکمه فیزیکی در سمت راست است. نوع استاندارد در یک بدنه ضد زنگ 46 میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که مدل پرو در سایز بزرگ 48 میلی‌متری با پوشش ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم TC4 ارائه می‌شود که گفته شدهسه برابر قوی‌تر از تیتانیوم معمولی است. Watch 4 Pro دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED است. هر دو ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش همیشه روشن با انبوهی از صفحه های ساعت سیاره ای هستند و همچنین تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم هستند.

در بخش سلامت محور، سری Watch 4 به مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2، ECG، دمای پوست، ردیاب استرس، نشانگر سفتی شریانی و داده‌های سلامت دستگاه تنفس مجهز شده است. این می تواند تمام هفت پارامتر را در یک نمای کلی سلامت هفت نقطه ای یک دقیقه ای جمع آوری کند. این دستگاه های گجت پوشیدنی به پشتیبانی بیش از 100 حالت تمرینی همراه با یک مربی دویدن با هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. همچنین یک ویژگی تشخیص سقوط وجود دارد که SOS را با یک ضربه ارسال می کند.

Watch 4 Pro از اتصال LTE بوسیله eSIM و همچنین GPS داخلی برخوردار بوده که نسخه استاندارد فاقد آن است. واچ 4 و 4 پرو به ترتیب تا 3 و 4.5 روز دوام دارند.

Watch 4 با قیمت پایه 449 یورویی به فروش رسیده و در بند مشکی فلورولاستومر عرضه می شود. قیمت نسخه پرو 699 یورو برای بند تیتانیومی و 549 یورو برای بند چرمی قهوه ای است. پیش‌سفارش‌های ساعت‌های هوشمند جدید هوآوی از 8 ژوئن آغاز شده و ارسال آن از 22 ژوئن انجام می گیرد. در اخباری مرتبط هواوی گوشی هوشمند Nova 8 SE را باری دیگر در چین عرضه کرد. به یاد بیاورید که Nova 8 SE برای اولین بار در نوامبر 2021 با چیپ HiSilicon Kirin 710A عرضه شد. عرضه یک نسخه بازسازی شده از گوشی گواهی بر ارزش فروش مجدد این مدل است. Nova 8 SE جدید در حال حاضر از طریق مرکز خرید هوآوی با قیمت 1099 یوان (159 دلار) در دسترس است. برای دستگاهی با گزینه حافظه پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دستگاه یک برچسب قیمت باورنکردنی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  هوآوی واچ جدید با ردیابی فشار خون در نوامبر از راه می رسد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سری ساعت هوشمند هوآوی Watch 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *