احتمالا ساعت جدید اپل صفحه نمایش گرد دارد

تاکنون هرچه ساعت اپل دیده بودید صفحه نمایش مربع رو به مستطیل داشته است. شاید برای طرفداران اپل استفاده مدام از ساعت های هوشمند اپل با صفحه نمایش چهارگوش خسته کننده بوده است که اپل این بار تصمیم گرفته است ساعت های هوشمند جدید را با صفحه نمایش دایره ای یا گرد مانند ساعت های کلاسیک ارائه دهد. خب، احتمالا تصور می کنید این که جزء خصوصیات خاص به شمار نمی رود. اما به هر حال یک تنوع رو به رشد به منظور استفاده و بهره بری از این ساعت ها محسوب می شود. حداقل استفاده آن است که مجبور نیستید ظاهر کسل کننده سابق آن را نگاه کنید.

تولید و عرضه ساعت هوشمند جدید اپل با صفحه نمایش دوار حق امتیاز دریافت کرده است. و در حال حاضر اپل گفته است این بار ساعت های هوشمند جدید صفحه نمایش دوارتری نسبت به سری دوم این ساعت های هوشمند دارد.

اپل واچ

البته این ابداع جدید اپل در کنار ارائه و عرضه ساعت هوشمند Gear 3 با آن صفحه نمایش دوار شاید به چشم نیاید. اما اپل طرفداران خاص خودش را دارد. و همواره در حفظ و جذب بیشتر آن کوشیده است. بنابراین، اعمال تغییرات جدید را هم جزء این تلاش ها باید دسته بندی کرد.

هنوز جزئیات ساعت هوشمند دوار اپل گزارش نشده است. اما در مرحله ثبت اختراع و ارائه قرار گرفته است. اگرچه ممکن است رویای صفحه نمایش دوار ساعت هوشمند اپل به تحقق نرسد. اما استفاده راحت تر از این صفحه نمایش ها بر هیچکس پوشیده نیست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا ساعت جدید اپل صفحه نمایش گرد دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *