بررسی اپلیکیشن FaceApp

فیس آپ

این روزها اپلیکیشنی ارائه شده است که قابلیت های جالبی را داشته است و کاربران زیادی برای سرگرمی از آن استفاده می کنند ، این اپلیکیشن در واقع برای ایجاد یک لبخند مصنوعی و زوری ساخته شده است . این اپلیکیشن هم برای اندرویدی ها است و هم برای iOS ها.

امروز در ادامه این پست ما قصد داریم شما را با این اپلیکیشن آشنا کنیم شاید شما هم دوست داشته باشید از آن برای چهره های بدون خنده استفاده کنید و یا اصطلاحا عکستان را خندان کنید .

faceappفیس اپ یک اپلیکیشنی است که برای ایجاد نمودن تغییر در چهره از یک شبکه عصبی پیچیده استفاده می نماید ، همین موضوع سبب شده است تا خروجی های این اپلیکیشن به صورت عجیبی واقعی به نظر بیایند .

البته تنها کاربرد این اپلیکیشن به نشاندن لبخند بر روی چهره ها ختم نمی شود و کارهای جالب تری نیزمانند تبدیل یک مرد به زن یا یک زن به مرد ، پیر و جوان کردن صورت و …. توسط این اپلیکیشن امکان پذیر است .

فیس آپ

اگر می خواهید از فیس  اپ استفاده کنید باید حتما اتصال به اینترنتان برقرار باشد زیرا در سرورهای اپلیکیشن پردازش چهره ها صورت می گیرد . البته شاید در آینده ی نه چندان دور در زمان بروز رسانی فیس آپ مانند دیگر برنامه های گذشته اعمال فیلتر در وضعیت افلاین نیز برقرار شود .

توسط فیس آپ چهره انسان ها تشخیص داده می شود پس فرقی نمی کند چهره یا چه کاراکتری را بخواهید بارگذاری کنید بعد از بارگذاری تصویر مورد نظرتان ، چند افکت متفاوت در اختیار شما قرار داده می شود تا بین آنها جابه جا گردید .

اما متاسفانه باید دقت کنید این اپلیکیشن افکت های خیلی کمی دارد که برخی از آنها نیز در حالت تمام صفحه قابل استفاده نمی باشند . مثلا روی همه ی عکس ها نمی توان از افکت تغییر جنسیت استفاده کرد .البته در هر صورت خروجی این اپلیکیشن بسیار جالب است و هر کاربری را وسوسه می کند که یکبار از این اپلیکیشن استفاده نماید .

شما می توانید این خروجی ها را به صورت تصویر مشاهده کنید و یا حتی از آنها یک تصویر متحرک بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

تیم توسعه دهنده فیس اپ اعلام نموده است که فیلترهای جدیدی به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد .

در نهایت فیس اپ از اپلیکیشن های است که شاید به آسانی نتوانیم از کنارش عبور کنید و دوست داشته باشیم لذت یک بار استفاده از آن را تجربه کنیم . اما نگرانی های در مورد این اپلیکیشن وجود دارد که احتمال میرود این تصاویر در سرورهای ذخیره گردند و سو استفاده های از آنها انجام شود . اما مدیر عامل شرکت سازنده فیس آپ به کاربران خود اطمینان می دهد که این اپلیکیشن همه ی تصاویر را پس از پردازش سریعا از سرور پاک می کند و اشاره داشته است که این اپلیکیشن برخلاف دیگر اپلیکیشن ها دسترسی های نامربوطی مانند موقعیت های جغرافیایی را از کاربران طلب نخواهد کرد ، قطعا با یک چک ساده کاربران می توانند از این موضوع اطمینان خاطر را کسب نماید .

( شما می توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار ، گوگل پلی ، اپ استور دانلود نمایید . )

اپلیکیشن اسکانو

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن FaceApp

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *