معرفی اپلیکیشن پیامک سفید

اپلیکیشن پیامک سفید

اپلیکیشن پیامک سفید | این روزها با شرایط اقتصادی فعلی کشور برخی از افراد تصمیم دارند تا باشگاه مشتریان قدیمی و ثابت خود را راه اندازی نمایند و آن ها را از قیمت ها و محصولات جدید خود آگاه سازند. در این میان بسیاری از افراد به تبلیغات های بدون بازده و غیر کاربردی روی می آورند و سبب می شود که نقدینگی آن ها به طور کامل از بین برود و بازدهی خوبی برای آن ها نداشته باشد.

اپلیکیشن پیامک سفید

اکنون اپلیکیشنپیامک سفید، با عملکردی کاملا هدفمند و متفاوت و با صرف کمترین میزان هزینه و زمان، به صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ کمک می نماید تا میزان فروش خود را افزایش داده و ارتباط خود را با مشتریان و مخاطبان پیشین خود حفظ نمایند، البته لازم به ذکر است که می توانند مشتریان جدیدی را نیز جذب نمایند. شاید اکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که در شرایط نا بسامان اقتصادی بازار، صرف هزینه‌ های بسیار زیاد برای انجام تبلیغات و ارتباط با مشتریان، به هیچ عنوان مقرون به‌ صرفه نمی باشد.

پس با چه سیستمی می‌ توانیم با تمامی مخاطبین و مشتریان، ارتباطی دائم و هدفمند داشته باشیم؟ اپلیکیشن پیامک سفید روشی جدید، هدفمند و البته کاربردی را با صرف کمترین میزان هزینه و زمان در اختیار مدیران مشاغل قرار می‌ دهد ولی بزرگترین ویژگی اپلیکیشن پیامک سفید نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه ارسال پيامک به همه و حتی افرادی كه پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، با امکان لغو دريافت توسط گيرندگان می باشد.

اپلیکیشن پیامک سفید

این اپلیکیشن به منظور اطلاع‌ رسانی به مشتریان و مخاطبین آشنای شما طراحی شده است. اشخاصی که کسب‌‌ و کار شما را می‌ شناسند و شماره‌‌ ی تماس خود را با رضایت کامل در اختیار فروشگاه و یا شرکت شما قرار داده‌ اند، پیامک های شما را دریافت می نمایند. ارسال پیا‌مک‌ های انبوه و بدون برنامه ریزی، نه تنها برای هر شرکت‌ هزینه‌ های بسیار بالایی را رقم می زند؛ بلکه آنقدرها نیز موثر واقع نمی شود.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن NASA Selfies

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن پیامک سفید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *