هشدار اندروید بابت مشکل امنیتی تلگرام طلایی به تمامی کاربرانش ارسال شد

تلگرام طلایی مشکل امنیتی

هشدار اندروید بابت مشکل امنیتی تلگرام طلایی به تمامی کاربرانش ارسال شد : در دو روز اخیر سیستم عامل اندروید به تمامی کاربران تلگرام طلایی هشدار داد که این اپلیکیشن واسط تلگرام برای گوشی هوشمند مخرب است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، سیستم عامل اندروید از کاربر می خواهد تا این اپلیکیشن را از گوشی خود حذف کند چرا که این نرم افزار برای گوشی های هوشمند مخرب است.

مشکل امنیتی تلگرام طلایی

مشکل امنیتی تلگرام طلایی 2
هشدار اندروید بابت مشکل امنیتی تلگرام طلایی به تمامی کاربرانش ارسال شد

پس از مسدود سازی پیام رسان تلگرام در ایران دو اپلیکیشن واسط تلگرام طلایی و هاتگرام در بین کاربران ایرانی رواج یافت بگونه ای که هرکدام از این اپلیکیشن ها در کافه بازار از جمله هاتگرام با بیش از 7 میلیون نصب در بین کاربرانی که به دنبال اتصال به پیام رسان تلگرام هستند نصب شده است. همچنین اگر تعداد نصب کاربران تلگرام طلایی را مورد بررسی قرار دهید نزدیک به 14 میلیون کاربر از این نرم افزار استفاده می کنند.

با توجه به اینکه متصل شدن به نرم افزار های تغییر آی پی برای کاربران ایرانی با مشکلاتی همراه است بسیاری از کاربران تلگرام در ایران این نرم افزار های واسط را برای استفاده از تلگرام استفاده می کنند . در این میان امنیت اطلاعات از سمت نرم افزار های رابط بسیار مهم است.

با این وجود هنوز توسعه دهندگان تلگرام طلایی هنوز خبری در مورد مشکلات این نرم افزار نداده اند. منتظر پاسخ توسعه دهندگان این پیام رسان واسط هستیم.

مشکل امنیتی تلگرام طلایی
هشدار اندروید بابت مشکل امنیتی تلگرام طلایی

آیا شما هم از تلگرام طلایی استفاده میکنید؟ حتما تجربیاتان را در مورد تلگرام طلایی یا نرم افزار های واسط تلگرام برای ما ارسال نمایید تا دیگر کاربران پیام رسان تلگرام هم از مزایا و معایب پیام رسان ها و نرم افزار های واسط تلگرام مطلع شوند.

بیشتر بخوانید : 

3.5/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  بروزرسانی جدید تلگرام امکان ایجاد فایل های GIF را ایجاد می کند

نظرات در مورد : هشدار اندروید بابت مشکل امنیتی تلگرام طلایی به تمامی کاربرانش ارسال شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *