مشخصات گلکسی اس 9 (Galaxy S9)

گلکسی اس 9 (Galaxy S9)

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) : سال 2017 میلادی در حال تمام شدن است و بر اساس خبرها احتمالا در اوایل سال آینده، یعنی سال 2018 میلادی شاهد معرفی پرچمداران جدیدی از کمپانی های معروف خواهیم بود. انتظار داریم که در کنفرانس بین المللی MWC که قرار است در بارسلونا برگزار شود کمپانی های سامسونگ و ال جی پرچمداران جدید خود را معرفی نمایند.

هر چه به زمان معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ نزدیک تر می شویم، شایعات در خصوص این گوشی هوشمند نیز بیشتر می شود و اخیرا نیز خبری در مورد طراحی این پرچمدار آینده منتشر شده است و به نقل یک سایت خبرگزاری چینی، تصاویر منتشر شده مربوط به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می باشد.

براساس این اطلاعات درز یافته گویا کمپانی سامسونگ قصد دارد سیستم تشخیص چهره ی اس 9 را از لحاظ امنیتی ارتقا دهد و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد که سامسونگ نیز قصد دارد با کمپانی اپل در این خصوص رقابت کند. حال اگر به تصاویر منتشر شده کمی دقت کنیم، خواهیم دید که پرچمدار آینده ی این کمپانی شباهت زیادی به پرچمدار قبلی، یعنی گلکسی اس 8 خواهد داشت، البته اگر این تصاویر درست باشند!

اگر با دقت به مشخصاتی که در تصویر درج شده توجه نمایید، خواهید دید که محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش اعلام کرده است و مطمئنا این کمپانی برای بکارگیری این قابلیت با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد، هرچند که تا کنون بر اساس شایعات قبلی، به استفاده ی از این سنسور در زیر صفحه نمایش اشاره شده بود. در خبر منتشر شده از منابع چینی یکی از قابلیت هایی که حذف شده است جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد که اگر سامسونگ نیز واقعا دست به انجام چنین کاری بزند، همانند کمپانی های اپل و اچ تی سی خواهد شد و قطعا برای استفاده از جک 3.5 میلی متری باید از یک دانگل استفاده نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی GALAXY F42 5G سامسونگ

نظرات در مورد : مشخصات گلکسی اس 9 (Galaxy S9)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *