مشخصات کلیدی گوشی OnePlus Ace 2 منتشر شد

مشخصات کلیدی گوشی OnePlus Ace 2 منتشر شد

ظاهراً وان پلاس در حال کار بر روی جانشین مدل Ace گوشی هوشمند خود است. Ace 2 اخیراً در اوایل ماه جاری جزئیات خاصی را به بیرون درز کرد و اکنون، یک نشت جدید مشخصات کلیدی را فاش کرده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

بر اساس گزارش قبلی ما، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار بر روی یک مدل Ace 2 است که ممکن است Realme GT Neo 5 تغییر نام‌دهنده باشد. اکنون، اطلاعات فاش شده توسط Yogesh Brar در توییتر برخی از جزئیات مهم دستگاه آینده را فاش کرده است. شایعه شده است که Ace 2 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش بالا 120 هرتز است. این صفحه نمایش همچنین دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی نیز خواهد بود.

طبق گزارش ها، Ace 2 به یک SoC Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد که با 8، 12 و 16 گیگابایت رم و حداکثر 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. این دستگاه احتمالاً روی ColorOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 نیز اجرا خواهد شد. با حرکت به سمت عقب، گمان می‌رود گوشی هوشمند آینده OnePlus دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه باشد. این شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سوم است.

در همین حال، فاش شده ادعا می کند که در جلوی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در نهایت، اطلاعات دهنده همچنین اعلام کرد که OnePlus Ace 2 از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. به اندازه کافی عجیب، این سرعت کمتر از شارژ سریع 150 واتی ارائه شده در نسل قبلی Ace است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 3 در Geekbench رویت شد

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی گوشی OnePlus Ace 2 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *