سامسونگ پیشنهاد وسوسه انگیز پیش ثبت نام گلکسی S23 را فاش می کند

سامسونگ پیشنهاد وسوسه انگیز پیش ثبت نام گلکسی S23 را فاش می کند

در حالی که منتظر عرضه سری گلکسی اس 23 در ماه آینده بودیم، سامسونگ به طور تصادفی تاریخ عرضه گلکسی اس 23 را در وب سایت خود فاش کرد. اکنون، وب‌سایت رسمی این شرکت اطلاعات بیشتری را در مورد پیشنهاد پیش‌ثبت‌نام گوشی‌های پیشرفته آینده خود منتشر کرده است.

به نظر می رسد سامسونگ یک تصویر تیزر برای رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2023 طراحی کرده است و از طریق خرده فروش استونیایی Euronics (از طریق @sondesix) فاش شده است. این تصویر نه تنها تاریخ عرضه گلکسی اس 23 را نشان می دهد، بلکه یک پیشنهاد پیش ثبت نام وسوسه انگیز را نیز نشان می دهد. این شرکت می گوید که گلکسی بادز 2 پرو را به هرکسی که برای گلکسی اس 23 پیش ثبت نام کرده و پس از فروش سری در کشور آن را خریداری کند، عرضه می کند. احتمال زیادی وجود دارد که پیشنهادهای مشابه در کشورهای دیگر به صورت زنده ارائه شوند.

گلکسی بادز 2 پرو یکی از بهترین جفت‌های هدفون واقعا بی‌سیم برای کاربران گلکسی (یا اندروید) است و معمولاً در ایالات متحده 229.99 دلار قیمت دارد. از آنجایی که سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار جدیدتری را حداقل تا اواخر امسال عرضه نمی‌کند، این معامله برای هر کسی که به دنبال خرید گلکسی S23، گلکسی S23+ یا Galaxy S23 Ultra است، بسیار عالی خواهد بود.

پس از رسمی شدن سری گلکسی S23 در تاریخ 1 فوریه 2023، سامسونگ می‌تواند معاملات پیش‌سفارش‌های بیشتری را انجام دهد. بسته به کشور، این شرکت می‌تواند گلکسی بادز 2، گلکسی بادز 2 پرو یا سری گلکسی واچ 4 را به صورت رایگان به همراه خود عرضه کند. گوشی های هوشمند پرچمدار آینده در مورد چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت سامسونگ این سری پرچمدار خود را معرفی کند. انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری توسط افشاگرها فاش شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ طراحی جدید برای سری گلکسی اس 22 به کار می گیرد

نظرات در مورد : سامسونگ پیشنهاد وسوسه انگیز پیش ثبت نام گلکسی S23 را فاش می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *