مشترکین آبی توییتر دارای اولویت دید و آپلود یک ساعته ویدیو هستند

مشترکین آبی توییتر دارای اولویت دید و آپلود یک ساعته ویدیو هستند

توییتر از دیروز شروع به ارائه یک ویژگی جدید تعداد بازدید کرد که به شما امکان می دهد به راحتی تعداد بازدیدهای دقیق توییت ها را مشاهده کنید. اما این تنها ویژگی جدیدی نیست که این هفته به پلتفرم میکروبلاگینگ می آید. توییتر همچنین صفحه پشتیبانی سرویس اشتراک خود را به روز کرده است و دو تغییر جدید را برجسته کرده است که برای مشترکین در دسترس است.

با توجه به صفحه پشتیبانی (از طریق TechCrunch)، اشتراک ماهانه 8 دلاری توییتر هم اکنون توییت های شما را در این پلتفرم بیشتر قابل مشاهده می کند. این تغییر پاسخ‌های مشترکین آبی را در مکالمات بهتر از مشترکین غیرآبی نشان می‌دهد. متأسفانه، صفحه پشتیبانی نحوه عملکرد این ویژگی را مشخص نمی کند. فقط می گوید: “این ویژگی پاسخ های شما را در توییت هایی که با آنها تعامل دارید اولویت بندی می کند.”

علاوه بر این، مشترکین اکنون این گزینه را نیز دارند که ویدیوهای تا 60 دقیقه را با وضوح 1080p با حداکثر حجم فایل 2 گیگابایت آپلود کنند. با این حال، محدودیت افزایش یافته فقط در نسخه وب موجود است. کاربرانی که از دستگاه‌های iOS یا Android آپلود می‌کنند همچنان محدود به ویدیوهای 10 دقیقه‌ای با وضوح 1080p با حداکثر اندازه فایل 512 مگابایت خواهند بود. کسانی که مشترک این سرویس نیستند فقط می‌توانند ویدیوهای حداکثر 4 دقیقه را در هر پلتفرمی آپلود کنند.

برخلاف یوتیوب که به طور خودکار کیفیت ویدیوهای طولانی را تغییر نمی‌دهد، توییتر می‌گوید که ممکن است رزولوشن را تغییر دهد یا نرخ بیت را متناسب با اتصال اینترنت بیننده کاهش دهد. در بخش پرسش‌های متداول در مورد آپلود طولانی‌تر ویدیو، این شرکت خاطرنشان می‌کند: “ما تلاش می‌کنیم تا بالاترین کیفیت ویدیوی ممکن را برای همه ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم خود حفظ کنیم. با این حال، ممکن است ویدیوی اصلی شما را برای توزیع، پخش، انتشار یا پخش تغییر دهیم یا تطبیق دهیم. توسط ما و شرکای ما و/یا ایجاد تغییراتی به منظور تطبیق آن با رسانه های مختلف، از جمله تغییر وضوح و میزان بیت ویدیوی اصلی در حین پخش جریانی بر اساس سرعت و پایداری اتصال اینترنت بیننده.”

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا توییتر قصد دارد از این ویدیوهای طولانی درآمدزایی کند یا خیر. به محض داشتن جزئیات بیشتر به شما اطلاع خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  نحوه حذف کامل حساب کاربری توییتر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشترکین آبی توییتر دارای اولویت دید و آپلود یک ساعته ویدیو هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *