مزاحم اینترنتی با اسلحه کمری در ولنجک دستگیر شد

دستگیری مزاحم اینترنتی

 مزاحم اینترنتی با اسلحه کمری در ولنجک دستگیر شد : یک پسر 30 ساله که برای تسویه حساب با خانواده دختر مورد علاقه اش ، داماد خانواده و برادر خانواده را به قتل تهدید کرده بود ، به دام پلیس افتاد. 

چند روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز پلیس تماس گرفته بود و به پلیس اطلاع داده که شخصی مسلح به سلاح کمری در منطقه ولنجک مشاهده شده است . پس از این خبر بلافاصله پلیس و گشت کلانتری به محل اعزام شدند. 

ماموران کلانتری در این منطقه یک خودروی پژو پارس سفید رنگ را با سه نفر شناسایی کرده اند که سرنشین صندلی عقب یک قبضه اسلحه کمری داشته است. 

شخص مورد نظر به محض مشاهده ماموران پلیس پا به فرار گذاشت و تعقیب‌وگریز آغاز شد.

با اینکه فرد سی ساله در تلاش برای گریز از دستان پلیس بود اما بعد از شلیک تیرهوایی بلاخره با یک قبضه اسلحه کمری آماده شلیک همراه با ۹ تیر  جنگی و همچنین دو قبضه سلاح سرد دستگیر شد. 

چگونگی ماجرا و مزاحم اینترنتی  : 

دو سرنشین دیگری که در پژو پارس بودند در ابتدای دستگیری و اظهاراتشان عنوان کردند که فرد سی ساله آنها را به گروگان گرفته و آنها قصد داشتند با او مذاکره کنند و در ادامه تهدید به کشتنشان کرده است.

اما بعد از آن پرونده مقدماتی تشکیل شد و به همراه متهمین به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال داده شد. سپس دو نفرِ سرنشین خودروی پارس عنوان کردند که با شخص متهم رابطه خویشاوندی دارند و برای مذاکره با او به درِ منزل وی رفته اند که از سوی متهم و با سلاح گرم به قتل تهدید شده اند.

یکی از شکات اصلی به کارآگاهان اینگونه می گوید : شخص متهم چند وقت پیش به واسطه یکی از شبکه های مجازی برای خواهرم مزاحمت های را ایجاد کرده است تا اینکه بعد از شکایت این فرد توسط پلیس فتا شناسایی شد و پس از آن دستگیر شد. بعد از درخواست های خانواده متهم و تعهد از اینکه دیگر این فرد هیچ مزاحمتی برای خواهرمان نخواهد داشت ، ما رضایت دادیم اما برخلاف تعهدهای اولیه متهم ، او دوباره با تهدید این بار به سراغ مزاحمت آمد.

بیشتر بخوانید  پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت

شاکی اصلی پرونده همچنین به کارآگاهان در ادامه اظهاراتش گفت: ساعت 21:30 دقیقه به همراه دامادمان برای صحبت با متهم به نزدیکی خانه شان رفتیم تا شاید بتوانیم از شر مزاحمت ها و تهدیدهایش با صحبت و مذاکره رها شویم. من برای اینکه بتوانم راحت تر با متهم ( امیر) صحبت کنم دامادمان در اصلی عقب نشست اما وقتی امیر وارد ماشین شد ناگهان ما را تهدید به کشتن کرد و اسلحه ی را به سمت ما دو نفر گرفت . او با نشان دادن اسلحه و همچنین قدرت نمایی گفت باید خواهرمان را به او تحویل بدهیم در غیر اینصورت ما را خواهد کشت . در همین زمان ماموران از راه رسیدند و امیر(متهم ) با مشاهده آنها سریعا از ماشین پیاده شد و پا به فرار گذاشت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : متهم امروز با انجام تحقیقات اولیه برای صدور قرار قانونی و تعیین شبکه رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران اعزام شد.

 

( با زوم تک همراه باشید )

 
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مزاحم اینترنتی با اسلحه کمری در ولنجک دستگیر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *