مدل جدید گوشی Honor 70 Pro راهی بازار شد

مدل جدید گوشی Honor 70 Pro راهی بازار شد

آنر گوشی های هوشمند پرچمدار Honor 70 Pro و 70 Pro Plus را در ماه می معرفی و عرضه کرد. هر دو گوشی دارای مجموعه ای از مشخصات مشابه هستند اما تفاوت های کمی بین آنها وجود دارد. به تازگی، این شرکت به طور رسمی فروش مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی گوشی هوشمند Honor 70 Pro را با برچسب قیمت 4399 یوان آغاز کرده است که تقریباً 657 دلار است.

Honor 70 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Full HD+ ده بیتی OLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک حفره دوربین برای قرار دادن دوربین جلو است. در بخش پردازشی، دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9100، حافظه 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می کند.

در بخش دوربین، این گوشی دارای یک سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی، همراه با یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. در قسمت جلو، یک دوربین 50 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربریMagicUI 6.1 بهره می برد. همچنین باید به باتری 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 100 واتی اشاره کرد.

در اخباری مرتبط Honor قبلاً گوشی های هوشمند پریمیوم را در سال 2022 عرضه کرده است. با این وجود، قرار بوده به جای آن ها یک دستگاه جدید با پردازنده ارتقا یافته کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی کند. به گفته یکی از افشاگران Weibo، گمان می‌رود که این یک گوشی هوشمند اندرویدی با قدرت سخت افزار بالا است.

آنر به‌تازگی سری Magic4 پرچم‌دار و در کنار آن میان‌رده‌های پریمیومی آنر 70 را معرفی کرده است. با این حال، اکنون که Snapdragon 8 Plus Gen 1 (یا 8+ Gen 1) ارائه شده است، انتظار می رود که به لیست در حال رشد OEM های اندروید بپیوندد که برای اولین جایگزین های اواسط سال برای جدیدترین دستگاه های برتر خواهند بود.

افشاگر شناخته شده The Factory Manager’s Classmate اظهار می کند که برداشت آتی Honor در این مرحله از چرخه محصول “روی مدل های سطح بالا” متمرکز خواهد بود. ظاهراً به‌عنوان یک سری کامل از تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد، در واقع، نشان می‌دهد که کل سری Magic4 احتمالاً به دلیل تعمیرات اساسی است، شاید مدل دیگری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی HONOR 80 GT

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مدل جدید گوشی Honor 70 Pro راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *