اشاره گوگل به تاریخ عرضه سری پیکسل 7

اشاره گوگل به تاریخ عرضه سری پیکسل 7

طی چند روز اخیر، تعداد زیادی از گوشی های هوشمند معرفی شده است. از جمله آنها باید به Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 یکی از معروف ترین اشاره کرد. اما به نظر می رسد که گوگل هم خیلی عقب نیست.

ماه ها پیش، غول موتور جستجو نگاهی اجمالی به گوشی های هوشمند پرچمدار سری پیکسل 7 به ما ارائه کرده بود. با این حال، جزئیات یا اطلاعات دقیق تری در مورد تاریخ عرضه آن فاش نکرد. اما اخیراً، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است در یک پست اخیر در توییتر نکاتی را در مورد جدول زمانی احتمالی ماه عرضه را فاش کرده باشد. با نگاهی به توییت، این برند تصویری را به اشتراک گذاشته بود که در آن می‌توانیم چند گوشی هوشمند سری پیکسل مختلف را در یک معادله شاهد باشیم.

این تصویر شامل (به ترتیب) پیکسل 3، پیکسل 6، پیکسل 3 و اولین گوشی پیکسل است. بنابراین با حذف نام تجاری پیکسل و صرفاً تمرکز بر روی عدد، معادله 3 x 6 – 3 ÷ ⅓ x 1 را به دست می آوریم. با حل این مسئله ساده حسابی، پاسخ عدد 9 را دریافت می کنیم. در حالی که شرکت مشخص نکرده که راه حل مخفف آن چیست، به نظر رسیده بسیار محتمل است که مربوط به سری پیکسل 7 باشد. علاوه بر این، عدد 9 می تواند ماه عرضه گوشی هوشمند را نیز مشخص کند که نهمین ماه سال، اکتبر است.

پیش از این، شایعه دیگری را پوشش داده بودیم که ادعا می کرد سری پیکسل 7 در 9 اکتبر عرضه می شود، در حالی که در دسترس بودن آن از حدود 13 اکتبر آغاز می شود. بنابراین، به نظر می رسد که تیزر رسمی مطابق با گزارش قبلی باشد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک پیش بینی بوده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند اخبار موثقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Pixel Watch 2 گوگل پاییز 2023 معرفی می شود

نظرات در مورد : اشاره گوگل به تاریخ عرضه سری پیکسل 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *