مدل‌های قدیمی پیکسل ویژگی جدیدی در بخش دوربین دریافت کردند

مدل‌های قدیمی پیکسل ویژگی جدیدی در بخش دوربین دریافت کردند

پیکسل های قدیمی اکنون به برخی از ابزارهای عکاسی جدید معرفی شده توسط پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل دسترسی دارند. کافی است جدیدترین برنامه دوربین Google را دانلود کنید تا از آن لذت ببرید.

هر بار که یک پیکسل جدید منتشر می شود، گوگل این شانس را دارد که قدرت خود را هم در عکس ها و هم در هوش مصنوعی به نمایش بگذارد. در همین راستا، اپلیکیشن دوربین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که در انحصار جدیدترین گوشی هوشمند این خط است. دارندگان قدیمی پیکسل اکنون می توانند از این قابلیت های خارق العاده نیز استفاده کنند. با توجه به جدیدترین به روز رسانی برنامه دوربین.

یکی از تغییرات در گزینه ماکرو فوکوس که Google Camera 8.7 به ارمغان می آورد در میان پیشرفت ها برجسته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که مورد دوم، حداقل در پیکسل 7 پرو، کاملاً مؤثر است. بدون شک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای جمع آوری جزئیات کوچک است. اکنون می توان روی صفحه دو بار ضربه زد تا بین نسبت بزرگنمایی 1 برابر و 2 برابر تغییر کند. یک اصلاح ارگونومیک صرفه جویی در زمان که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در زمان می شود.

تشخیص چهره آشنا در حال بازگشت است که کمی بحث برانگیزتر است. به عنوان مثال، برخی از کاربران شکایت داشتند که فرزندانشان به درستی شناسایی نشده اند. در ماه مه 2022، گوگل آن را حذف کرد، بدون شک برای بهبود فناوری خود. اکنون ساده‌تر است که تصمیم بگیرید عکسی را که گرفته‌اید در کجا ذخیره کنید. می توانید بین گالری یا پوشه قفل شده تغییر دهید. با فشار طولانی پیش نمایش آخرین عکسی که گرفته اید.

همه دستگاه‌های پیکسل، حداقل تا ۴ مدل، دارای دوربین Google Camera ۸.۷ هستند. بدانید که باید آخرین به‌روزرسانی اندروید را روی گوشی هوشمند Google خود نصب کنید، حتی اگر به دوربین اهمیتی نمی‌دهید. علاوه بر مهم بودن و رسیدگی به عیوب به خصوص جدی، بر سازگاری دستگاه نیز تاکید زیادی دارد. به عنوان مثال، به شما امکان می دهد از راه دور به عزیزان خود دسترسی به کلید خودکار دیجیتال خود را بدهید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی نهایی Pixel 7a گوگل فاش شد

نظرات در مورد : مدل‌های قدیمی پیکسل ویژگی جدیدی در بخش دوربین دریافت کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *