مخوف ترین هواپیمای جنگی جهان (قلعه مخوف) + ویدئو

هواپیمای جنگنده روسی

روسیه همیشه جنگ افزار های بسیار عجیب و غریب و قدرتمندی را به دنیای جنگ افزار معرفی کرده است . همیشه بین ابرقدرت های جهان و روسیه منازعه قدرت شکل گرفته است که هر دو طرف جنگ افزار های خاص خود را دارا هستند.

مخوف ترین هواپیمای جهان

در این مقاله یکی از مخوف ترین هواپیماهای روسی را مورد مشاهده خواهید کرد برای آشنایی با این هواپیمای مخوف ویدئویی از این هواپیما تهیه شده است که میتوانید هولناک ترین هواپیمای جهان را در این ویدئو مشاهده کنید .

این شاهکار مخوف روسی دارای قدرت بسیار بالایی است ، این هواپیما تا کنون توانسته رکورد حمل بار های سنگینی از جمله 418،834 پوند و همچنین رکورد برای یک محموله کل منتقل 559،577 پوند را از آن خود ثبت کرده است .

همچنین روسیه در برخی از رزمایش های خود بر پشت این هواپیمای مخوف توپ های سنگینی را بسته که قدرت نظامی این هواپیما را به رخ جهانیان می کشد . شایان ذکر است که این هواپیما یکی از سنگین وزن ترین هواپیماهای جهان بشمار می رود .

مشاهده این هواپیما برای سربازان ترس و واهمه ای مضاعف را باعث می شود . در ادامه به ویدئویی از این هواپیمای مخوف خواهید دید با ما همراه باشید . راستی نظرتون در مورد این هواپیمای مخوف رو در بخش نظرات مطرح کنید . منتظر نظرات شما عزیزان برای این هواپیمای مخوف هستیم /.

4.6/5 - (43 امتیاز)

نظرات در مورد : مخوف ترین هواپیمای جنگی جهان (قلعه مخوف) + ویدئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *