محمد مهدوی فر ، معرفی کتاب پیوند کوتاه و مقدس

کتاب محمد مهدوی فر

محمد مهدوی فر ، معرفی کتاب پیوند کوتاه و مقدس : محمد مهدوی فر نویسنده کتاب پیوند کوتاه و مقدس است که در حقیقت پژوهشی اجتماعی درباره‌ی موانع ازدواج موقت است.

مجمد مهدوی فر نویسنده کتاب در حوزه ازدواج موقت

این کتاب در حقیقت به مشکلاتی که افراد در مورد ازدواج دارند می پردازد و پرسش هایی در مورد اینکه آیا ازدواج موقت میتواند مشکل افرادی که نمیتوانند مشکلات جنسی خود را حل کنند حل کند ؟ محمد مهدوی فر در این کتاب با تحلیل این مشکلات به ارائه پیشنهادات و مشکلات جوانان و افرادی که با این مشکل روبرو هستند می پردازد.

کتاب پیوند کوتاه و مقدس محمد مهدوی فر در سال 1387 تالیف شده است و یکسال دیگر منتشر شده است. کتاب محمد مهدوی فر در 64 صفحه تالیف شده است. برای راحتی کاربران این کتاب بصورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار میگیرد. شما می توانید کتاب مهدوی فر را از سایت کتابراه خریداری نمایید. کتاب پیوند کوتاه و مقدس مهدوی فر با قیمت هزار تومان در سایت کتابراه به فروش میرسد.

محمد مهدوی فر در این کتاب به مشکلاتی که عدم استفاده از ازدواج موقت ایجاد می کند می پردازد. همچنین راهکار های اصولی برای دوری از گناه و بیراهه در این حوزه می پردازد.

محمد مهدوی فر کیست؟محمد مهدوی فر کیست؟

محمد مهدی فر کیست ؟ محمد مهدوی فر شاعر و نویسنده و نظریه پرداز می باشد. مهدوی فر در شهر آران و بیدگل است. وی آثار مختلفی را در دنیای اینترنت منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده در دنیای اینترنت محمد مهدوی فر قاری قرآن کریم ، جانباز دفاع مقدس است و رزمنده جنگ تحمیلی دفاع مقدس است.

اگر شما می خواهید کتاب الکترونیکی پیوند کوتاه و مقدس محمد مهدی فر را دانلود نمایید می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. این کتاب با قیمت 1000 تومان در سایت کتابراه به فروش می رود.

خرید کتاب پیوند کوتاه و مقدس محمد مهدی فر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محمد مهدوی فر ، معرفی کتاب پیوند کوتاه و مقدس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *