محصولات جدید وان پلاس در راهند

محصولات جدید وان پلاس در راهند

OnePlus امسال چندین محصول را با نام تجاری Nord خود عرضه کرده است و به نظر می رسد که این شرکت برنامه ای برای کاهش سرعت ندارد. افشاگر مطرح Mukul Sharma اطلاع داده است که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید از جمله OnePlus Nord 3، OnePlus Nord Watch، OnePlus Nord Band تحت برند Nord بوده و همچنین سایر محصولات AIoT با برند Nord نیز بزودی از راه می رسند. از میان این دستگاه‌ها، ما قبلاً اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند OnePlus Nord 3 و ساعت آینده OnePlus Nord کسب کردیم.

OnePlus Nord 3 چند ماه پیش در پایگاه داده BIS مشاهده شد. طبق آنچه در حال حاضر می دانیم، Nord 3 ممکن است دارای چیپست Dimensity 8100 و صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+یا همان 1080 پیکسل باشد. نرخ نوسازی 120 هرتزی احتمالاً توسط تلفن هوشمند آینده Nord پشتیبانی می شود. برخلاف اکثر گوشی‌های OnePlus که در حال حاضر موجودند، ادعا می‌شود که این دستگاه دارای یک دوربین حفره دار در وسط نمایشگر خواهد بود.

برای بخش دوربین، شایعه شده است که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 با یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراه شده است. در قسمت سلفی، احتمالاً یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود خواهد داشت. به غیر از آن، شایعه شده است که این دستگاه به 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز می شود. در مورد باتری، یک بسته 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 150 وات تدارک دیده خواهد شد.

افشای اطلاعاتی از Mukul Sharma با همکاری 91mobiles نشان داد که OnePlus Nord Watch در پنج طرح مختلف از ظاهری مشابه با OnePlus Watch گرفته تا یک زبان طراحی مستطیلی جدید ارائه خواهد شد.

طبق شایعات، Nord Watch دارای تمام ویژگی های نظارتی مانند سنسور SpO2، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب خواهد بود. گفته می شود که دستگاه در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود. برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش خيره كننده وان پلاس 2 در 64 ثانیه!

نظرات در مورد : محصولات جدید وان پلاس در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *