ما بزودی آیپدها و مک بوک هایی با صفحه نمایش اولد مشاهده خواهیم کرد

با توجه به اینکه ما هنوز منتظریم تا اپل نمایشگرهای LED معینی را در iPad Pro آینده و نسخه جدید MacBook Pro به ما بدهد ، این جمله جسورانه به نظر می رسد. با این حال ، آخرین اطلاعات DigiTimes ادعا می کند که اپل برای انتقال به نمایشگرهای جدید OLED مدت زیادی طول نمی کشد.

به نظر می رسد ممکن است به زودی سال آینده دستگاه های جدید iPad و MacBook با نمایشگر OLED دریافت کنیم. این اولین باری نیست که ما اطلاعاتی را به دست می آوریم که نشان می دهد اپل نمایشگرهای OLED را در مدل های آینده iPad Pro خود از زمانی که در ماه های آخر سال 2020 شروع به ظهور اینجا و آنجا می کنند ، استفاده می کند. حتی می توانیم این شایعات را از ماه مه 2019 دنبال کنیم. ، وقتی اولین شایعات مبنی بر قرار داشتن MacBook Pro 16 اینچی در نمایشگرهای OLED از سامسونگ را دریافت کردیم.

از امروز ، اپل هنوز از نمایشگرهای LCD در MacBooks و iPad استفاده می کند و ما هنوز منتظر یک رویداد احتمالی اپل هستیم که ممکن است اولین iPad Pro را با یک صفحه نمایش مینی LED ارائه دهد که قرار است به تبلت کمک کند تا روشنایی بهتر ما را ارائه دهد. ، و مدیریت نیرو. هنوز هم گفته می شود که این ویژگی جدید منحصر به فرد نسخه بزرگتر 12.9 اینچی است ، بنابراین می تواند یک آزمایش کامل باشد تا ببینید آیا این نمایشگرهای جدید نیز به اندازه کافی خوب هستند که در تازه سازی 16 اینچی MacBook Pro جدید و نسخه جدید شایعه MacBook Pro 14 اینچی است.

چه کسی می داند ، شاید یک تازه سازی جدید آیپد پرو به ما نمایشگر مینی ال ای دی در آیپد پرو کوچکتر 11 اینچی را بدهد ، در حالی که نوع 12.9 اینچی باعث پریدن به OLED می شود و همین امر می تواند در مورد مدل های MacBook Pro اتفاق بیفتد. اکنون ، این تنها پیشرفتی نخواهد بود که ممکن است داشته باشیم ، زیرا اعتقاد بر این است که اپل انتقال خود را به Apple Silicon ادامه خواهد داد ، اما تنها زمان مشخص شدن این نسخه جدید در سال 2022 نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  از دسترس خارج کردن آیفون و آیپد از کودکان

با این حال ، به دنبال بحث های اخیر با تأمین کنندگان اپل ، تحلیلگران بارکلیز ، بلین کرتیس ، توماس اومالی ، تیم لانگ و همکارانشان گفتند که به نظر نمی رسد یک آیپد با نمایشگر OLED برای سال 2021 در دست ساخت باشد. در یادداشت تحقیق جدید، به اشتراک گذاشته شده با MacRumors ، تحلیلگران گفتند که آغاز این کار در اولین فرصت تا سال 2022 بعید است.

بازه زمانی ارائه شده توسط Barclays مطمئناً منطقی تر به نظر می رسد، زیرا بسیاری از شایعات نشان می دهد که اپل قصد دارد حداقل یک مدل iPad Pro را با نور پس زمینه Mini-LED در نیمه اول سال 2021 منتشر کند ، و به نظر می رسد برای اپل سریع است که دو بار فن آوری صفحه نمایش را تغییر دهد در همان سال با عرضه مدل های OLED.

اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED برای آیفون X و جدیدتر و همه مدل های Apple Watch استفاده می کند که دارای مزایایی نسبت به LCD ها از جمله روشنایی بالاتر ، بهبود کنتراست، افزایش بازده انرژی، زاویه دید بیشتر و غیره است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ما بزودی آیپدها و مک بوک هایی با صفحه نمایش اولد مشاهده خواهیم کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *