مایکروسافت و رونمایی از کنترلرهای جدید

کاتالوگ کنترل کننده بی سیم Xbox امروز با اعلام کنترل کننده های Electric Volt و Daystrike Camo Special Edition دو نفر گسترش یافت. این کنترل کننده های مدرن Xbox از شاخه جدیدی است که با کنسول های Xbox Series X | S عرضه می شود ، که دارای D-pad بهبود یافته ، پورت USB-C ، دکمه Share و محرک های ساختاری است. تاکنون ، این خط فقط شامل انواع Carbon Black ، Robot White ، Shock Blue و Pulse Red بود.

جدید الکتریک ولت از یک کیس بالا “با رزین زرد پرانرژی” و یک قاب پشتی سفید برخوردار است و لهجه های مشکی از طریق پد D ، محرک ها ، ضربه گیرها و دکمه های ABXY وارد می شوند. این کنترلر از 27 آوریل در اکثر بازارهای Xbox با برچسب 64.99 دلار در دسترس خواهد بود.

در همین حال ، کنترلر جدید Daystrike Camo Special Edition به خطوط کلاسیک Night Ops و Arctic Camo Xbox اضافه می شود. در کیس بالایی از طراحی کامو با ترکیب رنگ های قرمز ، خاکستری و سیاه و به علاوه یک سطح چسبنده بر روی سپرها برای کنترل بیشتر استفاده می شود. این کنترل کننده در تاریخ 4 مه با برچسب قیمت 69.99 دلار راه اندازی می شود.

مایکروسافت همچنین با “ترکیب رزین های بازیافتی پس از مصرف کننده (PCR) برای اولین بار در هر سخت افزار Xbox” گامی در جهت پایدارتر نگه داشتن این دو نوع کنترل کننده برداشته است. در حالی که بخشی از كنترل كننده ها از مواد بازیافتی كه از “روكش چراغ های جلو اتومبیل ، كوزه های پلاستیکی آب و سی دی” بدست می آیند استفاده خواهند كرد ، مایکروسافت می گوید دوام و كارآیی آنها مانند گذشته باقی خواهد ماند.

دقیقاً مانند سایر کنترل کننده های بی سیم Xbox ، این دو نفره می تواند در خانواده های کنسول Xbox One و Xbox Series X | S و همچنین رایانه های شخصی ویندوز و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد. یک دوره آزمایشی 14 روزه Xbox Game Pass Ultimate نیز در برخی از بازارها با این کنترل کننده های Xbox ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایجاد فضای خالی 10 گیگابایتی پس از بروزرسانی می 2019 ویندوز 10

نظرات در مورد : مایکروسافت و رونمایی از کنترلرهای جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *