ریو GT مدل 2018 توسط کمپانی کیا معرفی شد

ریو GT

ممکن است شما هم شنیده باشید که محصولات خوب و چیز های خوب در پکیج ها و بسته بندی های کوچک عرضه شوند، طبق گزارشات موجود و گفته های جدید در مورد کمپانی کیا این موضوع هم درباره ی اتومبیل کیا ریو GT صادق است که یکی از قدیمی ترین نسخه های پر فروش بخش B اتومبیل های هاچ بک جمع و جور این کمپانی است. بر طبق گفته های آقای مایکل کول، مدیر قسمت اروپایی کمپانی کیا موتورز، اتومبیل ریو GT  مدل سال ۲۰۱۸ محدوده ی وسیعی از ویژگی های راحتی و ایمنی، ظرافت، اطمینان و ظاهر اسپرت را به نمایش می گذارد.

طراحی فضای بیرونی اتومبیل

این اتومبیل مدل سال ۲۰۱۸ بیشتر ویژگی های طراحی نسل فعلی اتومبیل ریو را حفظ می کند. در طراحی اتومبیل کیا ریو GT جدید از ویژگی های طراحی نسل کنونی ریو استفاده شده است و تغییرات چندانی در آن به وجود نیامده است. البته در این بین موارد قابل توجهی هم وجود دارد که در طراحی قسمت بیرونی ریو GT لحاظ می شود. این موارد افزوده شده به شکل یک به روز رسانی کاملا شیک ارائه می شود، از جمله ی این به روز رسانی ها جلو پنجره ی مشبک ذوزنقه ای یادماغ ببری کن با پرداخت براق مشکی و جنس کرومی ظاهر زیبایی دارد. همان طور که شما هم میدانید با توجه به پسوند GT که در آخر اسم این اتومبیل وجود دارد، چراغ های مه شکن LED مکعبی استفاده می شود که بخشی از تزئینات قسمت خارجی مدل GT است.

طراحی فضای داخلی

ریو GT

صندلی های این اتومبیل توسط چرم مصنوعی مخصوصی که به رنگ سیاه است تزئین شده است. پوشش چرمی فرمان این اتومبیل توجه بیننده را به خودش جلب می کند چون برای حالت رانندگی اسپرت طراحی شده است.

قیمت اتومبیل

ریو GT

کمپانی محبوب و دوست داشتنی کیا در حال حاضر به طور رسمی در مورد قسمت گذاری اتومبیل ریو GT مدل ۲۰۱۸ اعلام نکرده است، اما آن طور که گفته شده است، این اتومبیل برای بازار های کشور آمریکا طراحی نشده است و فعلا جهت فروش در بازار های کشور های اروپایی طراحی شده است. شایعات موجود و گفته های پیرامون این اتومبیل حاکی از آن است که قیمت این اتومبیل حدود بیست هزار دلار خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ریو GT مدل 2018 توسط کمپانی کیا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *