مایکروسافت محدودیت روزانه بینگ ChatGPT را کاهش می دهد

مایکروسافت محدودیت روزانه بینگ ChatGPT را کاهش می دهد

مایکروسافت پس از تقاضا و بازخورد بسیار از پایگاه کاربران خود، سرانجام محدودیت چت روزانه بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد. جوردی ریباس، معاون شرکت بینگ در مایکروسافت، امروز در توییتر این خبر خوب را اعلام کرد. این شرکت محدودیت چت را به 100 نوبت در روز افزایش داده است، با این حال، محدودیت 6 نوبت در هر جلسه در حال حاضر همچنان برقرار است، اما مایکروسافت برنامه‌هایی را فاش کرده است که با گذشت زمان، محدودیت چت در هر جلسه افزایش خواهد یافت.

در کنار کاهش محدودیت‌های چت، میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، همچنین اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدید بینگ باعث شده است که درخواست‌های SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) دیگر در محدودیت چت به حساب نمی‌آیند و نوار کناری اشکالی که چت بینگ را در مایکروسافت اج محدود می کرد نیز برطرف شد.

علاوه بر این، مایکروسافت یک سیستم برچسب گذاری جدید برای ChatGPT بینگ پیاده سازی کرده است. گفته می‌شود که این سیستم بهبودهای قابل توجهی در تعامل چت بینگ ایجاد می‌کند، همچنین تغییراتی در لحن صدای بینگ ایجاد می‌کند و برخی از محدودیت‌هایی را که مایکروسافت قبلا بر روی بینگ اعمال کرده بود، کاهش می‌دهد.

در نهایت، مایکروسافت به اشتراک گذاشت که غول فناوری دیروز در حال انجام یک فشار بزرگ در لیست انتظار بود و از افراد بیشتری در لیست انتظار دعوت کرد تا Bing جدید مبتنی بر GPT-4 پیشرو در صنعت OpenAI را تجربه کنند. بنابراین اگر در لیست انتظار بینگ ثبت نام کرده اید، باید ایمیل خود را هم اکنون بررسی کنید تا ببینید آیا شما خوش شانسی هستید که بالاخره بینگ را تجربه می کنید یا خیر!

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زمان عرضه ویندوز 10 برای ایکس باکس وان اعلام شد

نظرات در مورد : مایکروسافت محدودیت روزانه بینگ ChatGPT را کاهش می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *