مانیتور بزرگ گیمینگ ROG Swift PG42UQ ایسوس معرفی شد

مانیتور بزرگ گیمینگ ROG Swift PG42UQ ایسوس معرفی شد

ایسوس دو مانیتور گیمینگ سری جدید را منتشر کرده است که دارای آخرین نسل فناوری OLED و مکانیزم اتلاف حرارت چشمگیر هستند. طبق گفته ایسوس، مانیتورهای گیمینگ ROG Swift PG42UQ و PG48UQ OLED عملکرد گیمینگ گسترده‌تری دارند.

عرضه جدیدترین مانیتورهای گیمینگ ایسوس هفت ماه پس از معرفی آنها در نمایشگاه CES 2022 انجام می شود. ROG Swift OLED PG42UQ با سایز 42 اینچی و 48 اینچی ROG Swift OLED PG48UQ هر دو دارای پنل OLED تخت 4K هستند. آنها همچنین دارای یک هیت سینک سفارشی بوده که عملکرد بهبود یافته و عمر طولانی را تضمین می کند. از ویژگی های چشمگیر دو مانیتور گیمینگ جدید می توان به رنگ، کنتراست و روشنایی با کیفیت بالا، نرخ نوسازی و زمان پاسخگویی بالا اشاره کرد.

صفحه نمایش های OLED 4K در هر دو PG42UQ و PG48UQ از جدیدترین فناوری موجود برای کارایی بیشتر استفاده می کنند. آنها همچنین از یک طرح زیر پیکسلی استفاده کرده که سطوح فوق العاده ای از جزئیات را ارائه می دهد و تجربه کلی مشاهده را ارتقا می دهد. مانیتورهای جدید برای گیمرهایی که به بازی‌های با اکتان بالا علاقه دارند لذت بخش خواهد بود، زیرا PG42UQ و PG48UQ از عهده این کار بر می‌آیند. آنها تا 138 هرتز نرخ نوسازی و 0.1 میلی ثانیه مد زمان پاسخگویی را ارائه می دهند. یک مکانیسم اتلاف حرارت مناسب نیز برای مراقبت از گرمای تولید شده در حین کار وجود دارد. طراحی هیت سینک سفارشی یکی از ویژگی های اصلی مانیتورهای جدید برای مراقبت از گرمای بیش از حد مدار است.

مانیتورهای گیمینگ ایسوس ROG Swift PG42UQ و PG48UQ کیفیت تصویر بالا و نسبت کنتراست 1.2 میلیون :1 را ارائه می دهند. آنها دارای 98٪ طیف رنگ DCI-P3، رنگ دلتا E<2 و پشتیبانی از خروجی HDR 10 هستند. این مدل ها همچنین دارای یک پوشش ضد تابش نور بوده که بازتاب محیط را کاهش می دهد. از نظر اتصال، مدل های جدید ROG Swift OLED دارای یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.1 و دو پورت HDMI 2.0 هستند. آنها همچنین دارای هاب USB و سوکت سه پایه هستند. دو پورت HDMI 2.1 پهنای باند 48 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهند در حالی که هر دو مدل دارای بلندگوهای داخلی Harman Kardon هستند.

بیشتر بخوانید  درز تصویری از گوشی ROG Phone 6 ایسوس

جزئیات کامل قیمت جهانی Asus ROG Swift PG42UQ و PG48UQ OLED به طور کامل اعلام نشده است. PG42UQ در تایوان حدود 1299 دلار قیمت دارد، در حالی که PG48UQ قیمت خرده فروشی 1499 دلار دارد. قیمت های مربوطه در ایالات متحده و سایر بازارها متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور بزرگ گیمینگ ROG Swift PG42UQ ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *