ماجرای آقای دوربینی

حسین نمازی

حتما در این روزهای اخیر اسم آقای دوربینی رو شنیده اید؟ آقای دوربینی که نام دیگر او حسین نمازی است همیشه در هر مراسمی رسمی یا دولتی مقابل دوربین دیده میشه ، همین حضور دوربینی سبب شده که او در ایران شهرت بدست بیاورد و به قولی معروف شود.

اخراج دوربینی در برنامه زنده

چند روز پیش آقای قرائتی در یک برنامه زنده ، ناگهان عصبانی شد و آقای دوربینی را از برنامه اخراج کرد. آقای قرائتی بعد از اینکه یک دوربین رو انتخاب کردند و از شخصی می خواهد که پشت دوربین برود و البته که به ایشان تذکر داده اند ولی این شخص آقای دوربینی است که برای دیده شدن در تلویزیون چند بار جابه جا میشه و سبب پرت شدن حواس آقای قرائتی میشود به همین دلیل آقای قرائتی هم ایشان را می شناختند.

افراد زیادی از عصبانیت آقای قرائتی تعجب کرده اند ولی این موضوع به گونه ی بود که این خبر در رسانه های مجازی نیز بارها بارها دیده می شد.

آقای دوربینی و زندگی شخصی اش

مصاحبه ی که هفته نامه همشهری جوان با آقای دوربینی (حسین نمازی) انجام داده که در این مصاحبه آقای دوربینی گفته : از همون بچگی دوست داشتم که آدم مهمی بشم ولی دیپلم ردی هستم.ایشون متولد 1337 در تهران است که در سال 1379 ازدواج کرده ولی از همسر به علت علاقه زیاد به دوربین جدا شده است.

آقای نمازی میگه برای اینکه بتونم فیلم همه ی مراسم های را که در آن بودم ببینم تا ساعت 12 شب بیدار می مونم و خودم رو تماشا میکنم.وقتی صبح زود از خونه بیرون میزنم اهل خانه میدونن که کسی فوت کرده ، تا به حال هیچ مراسمی فاتحه رو از دست ندادم و تقریبا همه جا بودم .وقتی مراسمی برم و من در فیلم آنها نباشم خیلی حرص میخورم و تاصبح خوابم نمی برد.

اینجور که آقای نمازی میگوید یک شب در حال عبور از خیابان کریمخان زنده بوده و به فروشگاهی رسیده که نمایندگی یکی از شرکت های ساخت تلویزیون بود. ناگهان ده تلویزیون با یکدیگر گزارشی از من با صداوسیما داشتم رو پخش کردند نمی دانید در آن لحظه چه کیفی داشت.

ماجرای آقای دوربینی چطور آغاز شد

با توجه به گفته آقای نمازی  علاقه او به جلوی دوربین بودن از سال 54 در مسجد ارگ شروع شده است و او که آن روزها جوان بوده است از جلوی دوربین بودن لذت برده و اینگونه می گوید آن موقع اینقد مراسم و تشیع نبود ولی به اندازه ی که من را این روزها در تلویزیون نشان میدهند وزیرها را نشان نمیدهند.

 

در اخر :

عزت الله ضرغامی می گوید که با آقای قرائتی تماسی داشته است و ایشان از رفتار خود ناراحت و پشیمان بوده اند و از آقای دوربینی و هر کسی که از او ناراحت است عذرخواهی کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماجرای آقای دوربینی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *