لیونل مسی سفیر جهانی برند هواوی شد

لیونل مسی سفیر جهانی برند هواوی شد

شرکت هواوی یکی از برترین شرکت های تولید کننده گوشی در جهان بشمار می رود این شرکت به تازگی در یک حرکت ورزشی لیونل مسی را به عنوان سفیر جهانی خود برگزید در ادامه این خبر جزئیات این موضوع را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید .
لیونل مسی بازیکن آرژانتینی باشگاه محبوب بارسلونا سفیر جهانی برند هواوی شد.
شرکت هواوی بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند در چین و سومین تولید کننده برتر گوشی در جهان، روز 17 مارچ 2016 بهترین بازیکن فوتبال جهان را به عنوان جدیدترین سفیر جهان خود برگزید.
کوین هو، مدیر کسب و کار گوشی هواوی درباره این همکاری گفت: لیونل مسی به برند ما کمک خواهد کرد تا مردم بیشتر بر روی پیشرفت، عظمت و تلاش هواوی تمرکز کنند. هواوی و لیونل مسی هر دو مفتخر هستند که در مسیری که موفقیت های بسیاری در آن به دست آورده اند، با هر چالش جدید، تعهد جدیدی را برای خود ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اینکه برای بزرگ شدن ما همواره احساسات خود را به مشتریان خود نشان داده ایم افزود: این رویه نیز انعکاس حرفه و زندگی لیونل بوده است، چرا که او و خانواده اش هر کاری که در توان داشته اند کرده اند از جمله ترک کردن کشورشان ،فقط برای اینکه آرمان ها و آرزوهای فوتبال حرفه ای لیونل محقق شود.
همچنین تیرونه لیو، مدیر کسب و کار لوازم الکترونیکی مصرفی آمریکای لاتین هواوی  در این باره گفت: ما از همکاری با این بازیکن استثنایی فوتبال بسیار خوشحالیم. لیونل مسی الهام بخش تمامی مردم جهان برای روبه رو شدن با چالش ها و در نهایت رسیدن به آرزوهایشان و پیشرفت روزافزون است. مردی که همیشه به دنبال فرصت های جدید برای دستیابی به عظمت بیشتر است اکنون بسیاری از ارزش های خود را با برند هواوی به اشتراک گذاشته است.
همچنین لیونل مسی در این باره گفت: شما باید برای رسیدن به رویایی که در سر دارید بجنگید. شما مجبور هستید برای رسیدن به قله های موفقیت چیزهای زیادی را قربانی کنید. روزی که فکر می کنید چیزی برای ساختن پیشرفت وجود ندارد باید دست از کار بکشید و روی دستاوردهای دیگر تمرکز کنید.
بر اساس این گزارش، هواوی معتقد است ورزش بهترین راهی است که مردم می توانند خلا های زندگی شان را پر کنند. همین امر باعث شده تا هواوی همیشه در مورد ورزش به خصوص فوتبال که بسیار ورزش قدتمندی است حساسیت نشان دهد. در چند سال اخیر هواوی سرمایه گذاری های بسیاری روی تیم های فوتبال مثل América، Santa Fe، Sporting Cristal، Arsenal، Atlético de Madrid و AC Milan انجام داده است. این تیم ها و بازکنانی چون رابرت لواندوسکی و اکلسیز سانچز و حالا مسی همواره الهام بخش موفقیت مردم جهان بوده اند.
گفتنی است شرکت هواوی هم اکنون سومین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است. این شرکت با محصولاتی با کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار عالی از سری Mate و P وG اکنون تبدیل به یکی از محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در بین کاربران حرفه ای در جهان شده است. از جمله گوشی های پیشرفته هواوی می توان به Mate 8 اشاره کرد که برای مدیران حرفه ای و هوشمند کسب و کار طراحی شده است. هواوی از زمان عرضه این محصول یعنی اواخر نوامبر تا کنون در حدود 3 میلیون دستگاه Mate 8 روانه بازار کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیونل مسی سفیر جهانی برند هواوی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *