لیست بازی های با اینترنت نیم بها

لیست بازی های با اینترنت نیم بها

امروزه بسیاری از کاربران علاوه بر بازی های آفلاین قدیمی به دنبال بازی های جدیدی هستند که بتوانند آن ها را به صورت تیمی و آنلاین انجام دهند و ترجیحا برای انجام آن ها اینترنت نیم بها پرداخت نمایند.

لیست بازی های با اینترنت نیم بها در بسیاری از سایت ها مخصوصا در سایت های داخلی وجود دارند که برای انجام آن نیاز به پرداخت اینترنت زیادی نمی باشد و می توان با اینترنت بسیار کمی آن بازی را به صورت آنلاین انجام داد.

این نوع از بازی ها معمولا هیجان بسیار بیشتری نسبت به بازی های آفلاین دارند و کاربران زیادی را به خود مشتاق نموده اند. با گسترش برنامه نویسی در سراسر کشور بسیاری از افراد اقدام به طراحی بازی های زیادی نموده اند که توانسته است سبب سرگرمی کودکان و نوجوانان شود.

گیمر ها سعی می کنند که هر روز بازی های جدیدی را در سر تا سر اینترنت امتحان نمایند و نسبت به آن بسیار حرفه ای گردند ولی بیشتر بازی های مورد پسند این افراد به صورت آنلاین انجام می گیرد که سبب می گردد هزینه ی زیادی را براق اینترنت پرداخت نماید گیمر ها می توانند به سایت های بازی با اینترنت نیم بها مراجعه نموده و نیاز خود را برطرف نمایند.

لیست بازی کامپیوتر نیم بها

با گسترش اینترنت تعداد گیمر ها بسیار افزایش یافته است و بیشتر آن ها از بین نوجوانان می باشند. این افراد در اینترنت بیشتر به دنبال بازی کامپیوتر نیم بها می باشند که بتوانند نیاز های خود را تامین نمایند و خود را سرگرم کنند.

طراحان بازی ایرانی بازی های زیادی را بر اساس فرهنگ ایرانی طراحی نموده اند و بازی سازان خارجی در حال رقابت تنگاتنگی می باشند. در ادامه اسم چند بازی با اینترنت نیم بها را برای شما می آوریم که بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

بازی میر مهنا

بازی میر مهنا

اولین بازی که معرفی خواهیم کرد بازی میر مهنا می باشد، این بازی بر روی لب تاب و کامپیوتر نصب می شود که این بازی در مورد تاریخ ایران در زمان کریم خان زند می باشد.

بازی گرز ثریت

بازی گرز ثریت

دومین بازی گرز ثریت می باشد که از جمله بازی هایی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است و گرافیک بسیار بالایی را دارا می باشد.

بازی کوهنورد

بازی کوهنورد

سومین بازی کوهنورد می باشد که دو بعدی می باشد و فرد سازنده برای طراحی آن با دقت و ریز کاری زیادی عمل نموده است. این بازی در مورد فردی است که در مسابقات شرکت می کند و در این میان با چالش های زیادی رو به رو می گردد.

سایت دانلود بازی اندروید نیم بها

دولت برای کاهش هزینه ی مردم برای اینترنت سایت دانلود بازی اندروید نیم بها را راه اندازی کرده که در بسیاری از سایت های داخلی حداقل یک نمونه از این سایت ها را معرفی نموده است.

سرور های داخلی همواره می توانند با اینترنتی نیم بها هر نوع بازی را که خواستند دانلود نمایند. اینترنت نیم بها برای دانلود بازی به این معنی می باشد که اگر برای دانلود بازی ۲۰۰ مگا بایت نت لازم باشد با پرداخت ۱۰۰ مگ می توان آن را دانلود نمود.

یکی از سایت های معتبر در زمینه دانلود بازی با اینترنت نیم بها پارسی گیم می باشد که افراد می توانند هر نوع بازی را که خواستند در هر زمینه ای در این سایت دانلود نمایند.

پارسی گیم

معمولا برای گوشی های آیفون و اندروید بازی های زیادی در اینترنت وجود دارند که افراد می توانند با مراجعه به آن ها اقدام به دانلود بازی نمایند.

سایت داخلی دانلود بازی کامپیوتر

معمولا کاربران بازی با کامپیوتر را بسیار بیشتر از گوشی ترجیح می دهند و همواره به دنبال سایت داخلی دانلود بازی کامپیوتر می باشند. برخی از این بازی ها جدا از بحث جذابیت و سرگرمی جنبه ی درآمدزایی را برای برخی از افراد به ارمغان می آورند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود.

یکی از سایت های بزرگ که معرف بسیاری از گیمر ها می باشد سایت مدرن دانلود می باشد که هر روزه بسیاری از کاربران با کامپیوتر های شخصی خود به آن سر می زنند تا بتوانند از این طریق بازی هایی را دانلود نمایند.

البته این سایت برای دانلود حجم کمی را درخواست می کند و به عبارتی نیم بها می باشد.

برخی از بازی ها به صورت پارت به پارت دانلود می شوند چون اینترنت کشور ما برای دانلود این بازی ها بسیار کم سرعت می باشد و اگر سیستم بیش از این مقدار در حال دانلود بماند به سیستم آسیب جبران ناپذیری وارد خواهد آمد. و یا اینکه در اثر ماندن سیستم در حال دانلود طولانی ممکن است کل سیستم بهم بریزد و دانلود متوقف یا از سر گرفته شود. سایت مدرن دانلود سعی بر این دارد که این بازی ها را به صورت قسمت هایی با حجم کم در سایت قرار دهد تا کاربران به آن مراجعه نمایند.

آیا سایت Vgdl نیم بها است

آیا سایت Vgdl نیم بها است

از جمله معتبر ترین سایت ها در زمینه بازی های کامپیوتری سایت vgdl می باشد که بسیاری از افرادی که گیمر می باشند با این سایت آشنایی کامل را دارند. اما سوالی که همیشه برای آنان مطرح می باشد این است که آیا سایت vgdl نیم بها است؟

افراد زیادی در سر تا سر دنیا نیاز های خود را از طریق دانلود بازی ها و کسب درآمد از آن ها تامین می کنند. سایت وی جی دی ال از جمله هزاران سایت با دانلود نیم بها می باشد که افراد زیادی با آن آشنایی دارند.

بازی های کامپوتری جایگزین بازی های پرشور و هیجان قدیمی را گرفته اند و سبب عدم تحرک کودکان و نوجوانان گردیده اند بنابراین پدر و مادر ها باید نظارت کافی را داشته باشند که بچه ها بیش از اندازه غرق در این بازی ها نگردند چرا که برای آنان بسیار خطرناک می باشد.

چشم ها نیز عضو دیگری هستند که ممکن است آسیب ببینند بنابراین همان طور که در اطراف خود می بینیم بسیاری از کودکانی که بیش از حد با لب تاب یا گوشی بازی می کنند چشم هایشان ضعیف خواهد شد موارد بالا جزء نکات تکمیلی بود که هر فرد باید آن ها را بداند و به آن توجه نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : لیست بازی های با اینترنت نیم بها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *