لپ تاپ Swift X 2022 ایسر در راه است

لپ تاپ Swift X 2022 ایسر در راه است

در اواخر سال 2021، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اینتل می‌تواند مجموعه پردازنده‌های گرافیکی ARC را در اوایل سال 2022 راه‌اندازی کند. با این حال، افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهد که در ماه مارس رونمایی شد زیرا این شرکت رونمایی Jan را به دلیل نامعلومی به تعویق انداخت. اکنون، یک افشا جدید نشان می‌دهد که ممکن است فردا لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده گرافیکی Intel ARC Alchemist را شاهد باشیم.

CES 2022 این هفته آغاز می شود و ما انتظار داریم که در این رویداد مجموعه ای از سخت افزارها مانند لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند جدید و گجت های پوشیدنی به نمایش گذاشته شوند. طبق اطلاعات فاش شده، ممکن است ایسر لپ تاپ جدید Swift X 2022 خود را فردا یعنی در 4 ژانویه معرفی کند.

بر اساس گزارش ها، تصاویر Swift X 2022 در اینترنت منتشر شده است. درست مانند مدل قبلی، Swift X 2021، که اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک Iris Xe بود، Swift X 2022 نیز اولین لپ‌تاپ با پردازنده گرافیکی ARC Alchemist است.

طبق تصاویر، Acer Swift X 2022 برای نسل قبلی آشنا به نظر می رسد اما تغییرات کمی دارد. این لپ‌تاپ به‌جای یک پورت واحد که در Swift X 2021 دیده می‌شود، دو درگاه USB-C دارد. در تصاویر، به نظر می‌رسد اسکنر اثرانگشت وجود ندارد، اما دکمه پاور می‌تواند به عنوان یک اسکنر عمل کند. گذشته از آن همچنین دارای پورت USB و HDMI هم است.

جدای از پورت‌ها، این لپ‌تاپ از طراحی حاشیه‌ای نازک برخوردار است، با این حال، مشخصات آن هنوز فاش نشد. صفحه کلید لپ تاپ کوچک و بدون نام پد خواهد بود تا بتواند ابعاد مناسبی را به دنبال داشته باشد.

به غیر از این، انتظار می‌رود که ایسر لپ‌تاپ‌های دیگری مانند Predator Helios 300، Predator Triton 500 SE و Nitro 5 2022 را نیز در این رویداد به نمایش بگذارد. همه لپ‌تاپ‌ها دارای سخت‌افزار جدید خواهند بود، برخی از دستگاه‌ها از پردازنده نسل دوازدهمی اینتل استفاده خواهند کرد. از جمله پردازنده های Alder Lake H-35 که قابلیت های بسیاری داشته و باید انتظار عملکرد بالایی هم داشت.

جزئیات بیشتری در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. ایسر قصد دارد در CES 2022 محصولاتی معرفی کند که بهتر از رقبا باشد. این یعنی باید شاهد محصولاتی باشیم که دارای طراحی بهبودیافته و سخت افزاری قدرتمند هستند. اطلاعات بسیار محدود بوده و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. زیرا ایسر تایوانی می خواهد به رونمایی از دیوایس های برجسته بپردازد که مشخصات بزرگی دارند و گزینه ایده آل محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسر Predator Helios 16 راهی بازار شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Swift X 2022 ایسر در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *