لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus Gen 3 راهی بازار شد

لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus Gen 3 راهی بازار شد

سال گذشته Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 را در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics (CES) راه اندازی کرد. اکنون این برند دستگاه را به بازار هند آورده است. این یک لپ تاپ سطح بالا با هدف کاربران خلاق و سازمانی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که آن را شبیه به ترکیب ZenBook Duo Asus از لپ تاپ های صفحه نمایش دوتایی می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چه چیزی را از جعبه ارائه می دهد.

Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 یک لپ تاپ صنعت است که دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نسبت 21:10 بسیار گسترده است. این وضوح 3K ، نرخ تازه سازی 120 هرتز ، 99 درصد DCI-P3 و 400 روشنایی را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین از ورودی لمسی و Dolby Vision پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، Thinkbook Plus Gen 3 دارای صفحه نمایش ثانویه در سمت راست صفحه کلید است که به نظر می رسد مانند یک رایانه لوحی تعبیه شده در پایه لپ تاپ است. نمایشگر ثانویه اندازه 8 اینچ در اندازه را با وضوح HD+ ، نرخ تازه سازی 60Hz ، 350 NITS اوج روشنایی ، 60 درصد GAMUT COLOR NTSC و پشتیبانی لمسی اندازه گیری می کند. این می تواند برای برنامه های بهره وری ، همگام سازی تلفن ، آینه سازی محتوا و موارد دیگر استفاده شود.

در جبهه صوتی ، Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 مجهز به بلندگوهای استریو با قدرت 2W Harman Kardon با پشتیبانی از Dolby Atmos است. یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه و یک وب کم مادون قرمز FHD با حریم خصوصی شاتر وجود دارد ،

در زیر کاپوت ، Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 مجهز به یک پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i7 است. این همراه با گرافیک یکپارچه Iris XE روی صفحه است. این دستگاه دارای ذخیره سازی 16 گیگابایتی LPDDR5 RAM و 1TB SSD SSD است که هر دو گزینه ارتقاء به ترتیب 32 گیگابایتی و 2TB دارند. این لپ تاپ توسط باتری 70WH با پشتیبانی از 100 وات شارژ سریع پشتیبانی می شود.

Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 دارای گزینه های اتصال مانند پورت USB-C Thunderbolt 4 ، درگاه USB-C ، یک درگاه USB-A ، یک درگاه HDMI ، جک 3.5 میلی متری ، Wi-Fi 6E و نسخه بلوتوث 5.2 است. این لپ تاپ در Windows 11 Pro OS از جعبه خارج می شود.

بیشتر بخوانید  لنوو کروم بوک گیمینگ IdeaPad 5 Gaming را عرضه کرد

Lenovo Thinkbook Plus Gen 3 از 1،94،990 روپیه شروع می شود و می تواند از طریق وب سایت شرکت و فروشگاه های خرده فروشی در سراسر کشور آورده شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus Gen 3 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *