لپ تاپ Stealth 15M ام اس آی باریکترین مدل گیمینگ

Stealth 15M

شرکت MSI به تازگی از یک لپ تاپ باریک گیمینگ به نام Stealth 15M رونمایی کرد. به گفته این شرکت تایوانی، دیوایس را باید باریکترین مدل گیمینگ در نوع خود دانست. طراحی این لپ تاپ زیبا بوده و مشخصات قابل توجهی هم برای آن در نظر گرفته شد.

این نوت بوک باریک و زیبا دارای پردازنده نسل یازدهمی تایگر لیک اینتل یا گرافیک GeForce RTX 2060 Max-Q انویدیاست. وزن آن با صفحه نمایش 15.6 اینچی تنها 1.69 گرم بوده و چنین لپ تاپ گیمینگی که وزن کمی داشته باشد، به نوعی کم نظیر است.

ضخامت دستگاه 15.95 میلیمتر بوده و باید آن را رقیب جدی Razer Blade 15 Advanced به حساب آورد. Stealth 15M دارای شاسی آلومینیومی باکیفیت است و در رنگ خاکستری کربنی و سفید عرضه خواهد شد. این مدل متفاوت از لپ تاپ های گیمینگ با رنگ مشکی و قرمز است. در واقع  Stealth 15M ام اس آی یک مدل گیمینگ با طراحی غیرگیمینگ بوده و کمتر لپ تاپی چنین ویژگی دارد.

MSI و معرفی لپ تاپ باریک گیمینگ

همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه ذخیره سازی PCIe 4.0 با ظرفیت 2 ترابایتی، گزینه ارتباطی تاندربولت 4، پورت شارژ USB-C، صفحه نمایش 144 هرتز IPS، پشتیبانی از ماژول شبکه Killer Wi-Fi 6 AX1650، اسلات کارت میکرو اس دی و برخی دیگر اشاره کرد. این نوت بوک دارای دو پورت USB 3.2، خروجی HDMI و درگاه تاندربولت 4 برای اتصال نمایشگاه اضافی است.

در بخش باتری از پک 52 وات ساعتی بهره می برد و همچنین شاهد عمر باتری بیشتر و سرعت شارژ بالا هستیم. MSI Stealth 15M قرار است از ماه اکتبر سال جاری با قیمت 1500 دلار راهی بازار شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت MSI مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. نوت بوک جدید همانطور که گفته شد در گزینه رنگی خاکستری و سفید عرضه خواهد شد و طرفداران نمی‌توانند پیش از اکتبر آن را خریداری کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر ام اس آی Optix G274QPX معرفی شد

نظرات در مورد : لپ تاپ Stealth 15M ام اس آی باریکترین مدل گیمینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *