لپ تاپ MateBook 14 هواوی بدون نمایشگر لمسی عرضه شد

لپ تاپ MateBook 14 هواوی بدون نمایشگر لمسی عرضه شد

شرکت هواوی به تازگی لپ تاپ MateBook 14 را بدون نمایشگر لمسی در چین رونمایی کرد و برای خرید دردسترس است. در طراحی لپ تاپ شبیه به سال 2021 بوده و مدل 2022 دارای مشخصات سخت افزاری بهتری است.

هواوی که در زمینه های مختلفی محصول ارائه می دهد، به تازگی از لپ تاپ بدون نمایشگر لمسی MateBook 14 رونمایی نمود. این نوت بوک در بخش سخت‌افزار شباهتی به مدل پیشین نیست اما طراحی مشابهی دارد.

همانطور که از نام می توان شاهد بود، لپ تاپ MateBook 14 یک صفحه نمایش 14 اینچی داشته که با وضوح 2160 در 1440 پیکسل محتوا باکیفیتی ارائه می دهد. این نمایشگر که از نسبت تصویر 3:2 بهره می برد، 100 درصد فضای رنگی sRGB را پشتیبانی می کند.

شرکت چینی برای قدرت دادن به لپ تاپ میت بوک 14 بدون نمایشگر لمسی جدید، از پردازنده نسل یازدهمی Core i5-1135G7 با 16 گیگابایت حافظه رم بهره گرفت. برای ذخیره اطلاعات نیز حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت هم دارد. محصول جدید هوآوی را می توان با سیستم عامل ویندوز 11 تهیه کرد.

همچون گذشته، حسگر اثر انگشت درون کلید پاور یکپارچه شده و لپ تاپ MateBook 14 را به مدلی برجسته تبدیل نمود. از امکانات ارتباطی هم باید به درگاه USB-C، دو پورت USB 3.2 Gen1 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری پرداخت. باتری این لپ تاپ نیز 56 وات ساعتی بوده که عمر طولانی دارد.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، هواوی در مراسم رونمایی بهاری خود از ایرفون FreeBuds 4E TWS رونمایی کرد. هدفون های TWS تازه راه اندازی شده سرانجام در 24 مارس برای مشتریان چینی به فروش رسید.

FreeBuds 4E یک هدفون نیمه در گوش از هواوی است که دارای فناوری حذف نویز فعال 2.0 این شرکت هم می باشد. این هدفون ها از یک درایور 14.3 میلی متری برای ارائه کیفیت صدای با وضوح بالا تا 40 کیلوهرتز استفاده می کنند و مجهز به سیستم عامل HarmonyOS هستند.

برای اتصال، FreeBuds 4E از بلوتوث 5.2 استفاده می کند و می تواند به طور همزمان  به دو دستگاه متصل شود. همچنین حالت تأخیر کم 90 میلی‌ثانیه را برای اجرا بازی ارائه می‌کند و با کنترل‌های لمسی و حرکتی هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید  هواوی در ساخت P9 از درگاه یو اس بی نوع سی استفاده نموده است

Freebuds 4E دارای یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون و یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی در کیس شارژ است. هدفون های TWS قادر به پخش 2.5 ساعت موسیقی با فعال کردن ANC و 4 ساعت پخش با ANC خاموش با یک بار شارژ هستند. زمان پخش را می توان با حذف فعال نویز به 14 ساعت و بدون استفاده از کیس شارژ به 22 ساعت افزایش داد.

این هدفون دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبارن و وزن آنها به صورت جداگانه 4.1 گرم و با کیس شارژ 42.1 گرم است. هوآوی برچسب قیمت 699 یوان (110 دلار) را برای هدفون FreeBuds 4E TWS در نظر گرفته است و آنها را در رنگ‌های Silver Frost و Ceramic White در دسترس قرار داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ MateBook 14 هواوی بدون نمایشگر لمسی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *